Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Free\'n\'Easy, American Flex Någon kan recensera dessa sadlar? Kvalité, prisvärdhet, funktion i längden? Ställbarhet, anpassning till...
Svar
9
· Visningar
1 981
Senast: Scata
·
L
Utrustning Vad är ett rimligt pris på ett begangnat Morris&Nolan träns(sånt med pullargrimma) som är använt ca 2 år, i relativt bra skick, men...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: asa_gasa
·
Utrustning Hur mycket kan man höja en "normalstoppad" sadel i bak, om den ligger något i bakvikt och är ganska mjuk i bossorna? Beror det på hur...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Lejonelle
·
Utrustning Vet inte om jag är lite knäpp, men jag har fått för mej att jag skulle vilja testa att använda ett vanligt fårskinn som vojlock.Tycker...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Peregrin
·
R
Utrustning Vill gärna veta om det är någon som har ridit med bomfri sadel, var det bra? Kan man hoppa med den? Vilka är fördelarna med den mot en...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Lejonelle
·
P
Utrustning Någon som vet om d sitter så illa som d ser ut att göra på bilden? Tycker d va så fina färger!
Svar
13
· Visningar
975
Senast: Gunvor
·
Utrustning Någon som kan beskriva hur man korrekt spänner fast ett brandonbett på sitt träns?
Svar
5
· Visningar
869
Senast: popeye
·
S
Utrustning F.eks Lewa Goldschläger? Er dette bra saler? Har en bred, overbygget og noe svairygget hest :crazy: Har dukket opp en sal til salgs som...
Svar
1
· Visningar
1 044
Senast: Gumman
·
S
Utrustning Min hovslagare sätte inte på snösulor! :eek: Fattar inte varför men så blev det. Vad ska jag göra nu då? Har hört talas om...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: SanchoPancho
·
Utrustning När jag var hem till mina föräldra under julen var jag med en kompis och red. Hästen jag fick låna hade en svart Hubertus Flexline och...
Svar
4
· Visningar
1 917
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Är det någon som har det runsydda tränset, med tyglar i tyg med stroppar, från Agersta? Det kostar 399:- och finns i tre färger. Hur är...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Sesselja
·
Utrustning ok, ni som tävlar hoppning och dressyr (och som, inte kommit upp till frackklädsen). Vad har ni för färg på eran kavaj? Vad tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 441
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Utrustning vad anser ni ang. att matcha sadelfärgen med tränsfärgen? kan bli galen när sadeln är brun och tränset svart tex. jag är väl överkänslig...
Svar
16
· Visningar
884
Senast: furreburre
·
S
Utrustning Det står ibland i produktbeskrivningen på hästtäcken att täcket har tejpade sömamr. Vad innebär det? Kantbandet på ett av mina täcken...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: puman_22
·
L
Utrustning Nån som har handlat på Equinet? Funkar det bra? Hur lång tid tar det innan man får hem varorna? Deras grejor är ju ganska mkt billigare...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Kalinka
·
W
Utrustning Problem med passform :crazy: Jag vet inte riktigt hur hästarna skall se ut för att de ska passa. Både fram och bakbensskydden är...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: LitenIsa
·
L
Utrustning Ska köpa ny kavaj men jag vet inte vad jag ska köpa.. Nån som vet nån bra? Som inte är för kort i armarna.. Kavajen som jag har nu...
Svar
11
· Visningar
857
Senast: LabeRt
·
S
Utrustning jag tänkte sätta in dragkedja i mina ridstövlar, men vem kan göra det åt mig? Sadelmakarna kan inte sy i så tunt läder, och skomakarna...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: sanwan
·
E
Utrustning Halloj! finns det någon som har bra tips på viket medel jag ska välja för att få mina stövlar blanka? Jag har hört att vissa använder...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: suisyola
·
N
Utrustning Vet att det redan fins en butet tråd uppe nu men...! Hur bär man sig åt om man vill ha en sådan? Finns det någon som kommer ut och...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Novalee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka