Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Pålla har avlånga hovar med ganska understuckna trakter. Finns det nått märke på boots (sånna där skoboots) som funkar till sånna hovar...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: caballus
·
Utrustning Kära övriga personer i sadeldjungeln. Jag har gått och gjort något tokigt. Har beställt helt ny HDR pro close contact. Den har sk. RTF...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: idaida
·
Utrustning Se för dig att du kan beställa en hoppsadel, helt ny, men du har inte möjlighet att prova den, och inte heller att ångra ditt köp...
2
Svar
21
· Visningar
2 251
Senast: Prodin
·
Utrustning Santa cruz i allmänhet och modell Merina i synnerhet. Är det någon vänlig själ här inne som har en sådan sadel med normal bomvidd och...
Svar
2
· Visningar
2 793
Senast: Brian
·
Utrustning Varför ska man inte använda sköljmedel på ridbyxor? Jag använder sköljmedel, orkar inte hålla på och tvätta ridbyxorna separat, och har...
Svar
12
· Visningar
1 161
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Ni som har dessa, vad tycker ni? Vad tycker er häst? Funkar de tekniskt som de ska? Är de värda pengarna? Betyga är ni snälla!:)
Svar
7
· Visningar
9 669
Senast: lil-sis
·
Utrustning Efter att ha fått prova kompisens gamla ELT-gjord köpte jag en egen begagnad (för rätt saftig prislapp). När den kom kollade jag mest...
2
Svar
28
· Visningar
4 547
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hej! Är här någon här som har en tekna s-line hopp? Har en sådan utprovad till hästen, men eftersom jag så smått börjat leta...
Svar
0
· Visningar
795
Senast: lett
·
Utrustning Hej! Jag har tänkt köpa en kamera att ha i transporten. Först och främst vill jag ju se hästen när vi är ute och åker men sen vore det...
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Som rubriken lyder, vad är syftet med skärmen på ridhjälmarna? Är det något mer syfte än att skydda mot sol och så? Tänker på de vanliga...
Svar
16
· Visningar
3 776
·
Utrustning Hej. Ska köpa nya chaps imorgon. Har brun sadel. Bör jag köpa bruna chaps? Det jag tänker på är om någon varit med om att sadeln...
Svar
5
· Visningar
1 037
·
Utrustning Någon som vet när/om Horseware kommer med ny kollektion/nya färger på täcken. Om de ens gör det på våren....?☺
Svar
1
· Visningar
567
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag såg en transport på hopp SM-et i Falun för något år sedan som hade som en "vägg" istället för en bom fram och samma sak bak...
Svar
9
· Visningar
1 775
Senast: ponnyrider
·
Utrustning Nu är jag nyfiken och förstår inte hur jag ska googla för att hitta svaret, så jag frågar här. Vad kan det finnas för anledning till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 332
Utrustning Vill köpa en repgrimma och undrar vilken som är bäst att köpa. Ska användas för hantering från marken av min unghäst.
Svar
5
· Visningar
2 708
Senast: mazariin
·
Utrustning Har just sålt iväg ett Rambo Sweet Itch flugtäcke av den anledningen att det är så otroligt tungt och känns väldigt varmt och är nu på...
Svar
8
· Visningar
1 838
·
Utrustning Är det någon som testat barefoot Happy Valley från taur? Vad tycker ni om den?
Svar
0
· Visningar
326
Utrustning Min stjärna har trampat sig en gång för mycket :banghead: På bak benen precis över där bootsen slutar. Efter förra gången hon trampade...
Svar
8
· Visningar
2 388
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Vilka transportskydd är bäst? Insåg idag att ponnyns transportskydd är EXTREMT sunkiga, sladdriga och noppriga och typ...
Svar
9
· Visningar
1 798
Senast: smedsussie
·
Utrustning Jag har sett bilder och sånt på repträns och tycker det skulle vara roligt att knyta ett sådant. Jag menar inte ett sådant som finns på...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka