Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej alla! Jag vill gärna starta ett pannbands-konto på instagram där jag tillverkar olika pannband och sedan säljer dem. Men jag...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Terrehest
·
Utrustning Hej allihop! Jag har letat och sökt och tycker inte riktigt jag hittar någon bra tråd om detta. Har även sökt på engelska forum osv...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: xDollyx
·
Utrustning Jag har äntligen köpt mig en dressyrsadel, så vill nu köpa mig dressyrschabrak. Vilket är erat favorit schabrak?
2
Svar
24
· Visningar
2 553
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag har gett upp sadel till min arab nu, men kompisens nordis behöver en hopp/allroundsadel rätt så desperat. Han har en Kentaur...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej Detta med sadlar är ju en djungel. Behöver lite tips, ska ev ta ut en sadelutprovare framöver för jag har köpt en antiglid pad och...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Yrja
·
Utrustning Äntligen är det dags för GHS! Mässan är för mig självklart inslag även om det inte alltid bör blir så mycket shoppat. Letar inget...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 460
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Hej Letar ridstövlar och börjar undra om jag någonsin kommer att hitta ett par som passar mig! Varenda stövel är för smal... :( Har...
Svar
11
· Visningar
5 607
Senast: Buck
·
Utrustning Har ni några speciella "must haves" i er transport? Hur packar ni in er i transporten just inför tävling? Bajsbaljor, Mathinkar...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Magnum
·
Utrustning Behöver köpa nya benskydd till valacken och behöver tips då jag inte hittat några som jag tycker har det jag söker. Jag vill ha...
Svar
11
· Visningar
1 454
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag undrar vart i släpet ni placerat eran trailerkamera? Svaren bör innehålla något mer utförlig information än exempelvis "fram". Är...
Svar
19
· Visningar
5 050
Senast: Angel
·
Utrustning Min häst är av den varmare typen och när temperaturen går över 10-12 grader upplever jag att han blir varm i sitt 30g täcke. Står han i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 707
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej alla. Tänkte kolla om någon har erfarenhet av fenwick huva på något annat än trav häst? Har en hopp häst som lätt blir stressad...
Svar
14
· Visningar
14 044
Utrustning Behöver hjälp att hitta mitt drömträns enligt följande kriterier: Svart Rundsytt med alla spännen i nacken. Vanlig engelsk...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: ptr
·
Utrustning Någon som har en sån? Har hittat mina kavajer nu men velar mellan AA Motion och Pikeur Quibelle/Paulin. Tycker AA Motion verkar käck men...
Svar
0
· Visningar
408
Utrustning Hej! Jag har två Bates sadlar och den ena är äldre och så klart är det den som passar oss bäst. Min fråga är då om jag om det skulle...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: Blyger
·
Utrustning Vår arab har hos oss gått med en äldre Morris &Nolan sadel (allround/hopp) 15/32 med u-format koppjärn. Den passar perfekt och är säkert...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Aifos
·
Utrustning Är det någon som har denna sadel? Vill veta lite mer om den, vilken typ av häst passar den, är den skön att rida i, osv.
Svar
3
· Visningar
2 967
Senast: Fiorano
·
Utrustning Addidas har kommit ut med en tröja för oss hästmänniskor. Självklart är den limitid editition.
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: Valptass
·
Utrustning Ja alltså det här låter kanske som ett väldigt fånigt problem, men när man stänger shortchaps drar man ju oftast dragkedjan uppåt, eller...
Svar
4
· Visningar
775
Utrustning Jag har en travhäst som jag nu skolar om till ridhäst/skogsmulle. Men tävlingsinstinkten sitter djupt inrotad och så fort han hamnar...
Svar
3
· Visningar
1 848
Senast: Terese
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka