Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Vet inte om det är rätt tråd men ja kan försöka här iaf. Hur stora ska boxarna vara dör respektive häst. Typ hur stor får hästen vara...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: miamiSwing
·
F
Träning Tips på var man får tag på tex piedestal, "broar", "biltvätt" tunnor mm? Har redan presenningar, traktordäck och plasttunnor. Hur har ni...
Svar
8
· Visningar
2 608
Senast: Filosofen
·
  • Låst
Träning Hej Är det någon som har varit där på ridläger? Hur var det. Hästarna, lärarna och boendet?
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: IngelaH
·
Q
Träning Mitt varmblod sto var jätte enkel att lasta förut, de har hon alltid varit bara hon får lukta på rampen lite så har hon gått in men nu...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: rocki
·
E
Träning Jag hjälper till lite med en b-ponny som i övrigt är jätte trevlig o så. Men när man ska ta henne ur boxen så vänder hon baken mot...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Nicke
·
M
Träning I sommar ska jag jobba som lärling i ett proffesionellt dressyrstall i Holland i hela 6 veckor :D :D Är såå glad :D ska rida en del...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: suisyola
·
G
Träning Hej Jag funderar på att skaffa häst igen, sist jag hade egen häst var i början av nittiotalet och jag var inte så gammal att jag kommer...
Svar
14
· Visningar
2 664
Senast: anni0301
·
Träning hur mycket hanterade e era 1½åringar...?? vad gör ni med dom om dagarna...??
2
Svar
21
· Visningar
1 590
Senast: r_freddy
·
Träning Jag har och håller på att läsa böcker av Sally Swift. Vill själv bli en bättre ryttare för jag vet att jag har STORA brister i min...
2
Svar
26
· Visningar
5 181
·
L
  • Låst
Träning Skulle vilja skicka min Ridtravare på in/tillridning.Så nära Sollefteå som möjligt.Finns det någon????
Svar
1
· Visningar
907
·
Träning Min fråga gäller the seven games... hur brukar ni som kan dem göra? Gör ni "klart" En lek i taget i tur och ordning, och filar på just...
Svar
12
· Visningar
1 701
Senast: Terja
·
G
Träning Känner en unghäst som är extremt huvudskygg, tråkigt nog. Jag har mina små knep innan jag rör vid huvudet osv; ¤ Prata lugnande, med...
Svar
13
· Visningar
879
Senast: GALOPP
·
S
Träning Hejsan Hejsan alla hästmänniskor. Det är såhär Jag äger en ganska tjock D-ponny lr tjock och tjock han har ganska mkt "löst fett" på...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Diba
·
Träning Hejsan! Har tänkt mig minst en långritt i sommar. Är väldigt nyfiken på dessa s.k. ridleder. Var kan jag hitta kartor över dessa...
2
Svar
22
· Visningar
5 411
Senast: Trix
·
A
Träning Jag skulle hemskt gärna vilja se filmer på fullblod som gått löp. alltså när du/ni håller på att skolar om. jag själv har ett fbl...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: golden girl
·
Träning Jag behöver råd angående en häst som är otroligt kompisbunden. Det börjar bli så illa att han är farlig för omgivningen. I hagen...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: cafu
·
L
Träning här kommer mittt premiär inlägg! Jag har köpt en häst och han fick med sig sin sällskapshäst som jag har på foder. Dom kan inte skiljas...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: cafu
·
L
Träning Hej. Idag var första gången jag inte fick in min häst från hagen. Inga problem med närmandet men så fort hon fick se grimman så stack...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Zavaana
·
S
Träning ibland undrar jag hur egentligen folk tänker...... men frågar man :banana: inget lär man sej inget kanske..... men ibland,,,, suck...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: sudden2006
·
Träning Min pålle är en kille på sju som är rätt unghästig av sig på vissa sätt. En sak som han gör är att han alltid går åt det håll som han...
Svar
12
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka