Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Hej! Jag använder "toa-lätt" kattströ och älskar det. Problemet är att det blir bara dyrare & dyrare. Är det någon som har tips på ett...
2
Svar
24
· Visningar
8 062
Senast: Eskil
·
K
Katthälsa Hej! Vi tog hem en hittekatt från stallet i höstas. Då hade hon två bebisar vid sin sida & var dräktig igen. (Det var mest därför hon...
Svar
2
· Visningar
968
3
Katthälsa Ja, då vänder jag mig till er ytterligare en gång i frågan om råd och tips. Vi har en liten kattdam här hemma på 3 år som äter...
Svar
3
· Visningar
7 427
Senast: 314
·
Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Majvi
·
Katthälsa Vi har en röd kastrerad hankatt. Han ca 20 år, flyttade in till oss när han var ca 1 år. Han har aldrig varit ngn knä katt men är ändå...
Svar
10
· Visningar
1 578
Senast: Lilla
·
Katthälsa Kan man ge en katt något i matväg som förbättrar magen. Hon bajjar alltid löst, det är så det rinner. Hela kattlådan kan bli nerkletad...
Svar
5
· Visningar
2 142
Senast: Bison
·
Katthälsa Min syster bor i lägenhet och har 2 innekatter, bondkatter. Har inga som helst möjligheter att ta ut dem och hon försöker aktivera dem...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: independent
·
Katthälsa Glucosamin mottages tacksamt! Vi har provat att ge bart, ratas. Ge krossad, ratas. Blanda i burkmat, ratas. Han har dessutom slutat äta...
Svar
15
· Visningar
1 668
Senast: TinyWiny
·
J
Katthälsa ..Vet att beslutet ligger hos mig, men jag vacklar och behöver lite råd från erfarna kattälskare där ute :) Problemet: En av våra två...
2
Svar
31
· Visningar
4 622
Senast: Heulwen
·
Katthälsa I höstas fick vi två goa ungkatter av en granne. De hade lite för många och vi behövde hålla ner mus-beståndet på gården :D En hane och...
Svar
8
· Visningar
2 264
Senast: Jordgubbe_28
·
Katthälsa Har en katt här hemma som spyr.. Han började i morse och spydde ca 7 gånger under 2-3 timmar.. Fick upp en hårboll en gång.. Och dom...
Svar
6
· Visningar
1 507
Senast: minor
·
N
Katthälsa Vår katt har haft diarré till o från sen vi hämtade hem honom i augusti. Vi har försökt med det mesta: byta foder, torrt foder, blött...
2
Svar
25
· Visningar
4 420
Senast: Isis
·
F
Katthälsa Såg imorses en tjock vit flytning från underlivet på min innekatt. Trodde först att det var en mask som hängde, men när jag torkade bort...
Svar
5
· Visningar
10 175
Senast: Fan of Bill
·
Katthälsa Har börjat få rejäla problem med att vår kattdam kissar inne. I början kissade hon bara på kläder som låg slängda på golvet, det är ju...
Svar
12
· Visningar
4 522
Senast: Youmeoh
·
Katthälsa Jag har ett problem med min katt, hon har bandmask. avmaskade henne och problemen kom tillbaka efter ett par månader. Jag har köpt...
Svar
4
· Visningar
1 246
Katthälsa Jag har fått ett problem jag inte ngnsin kunde mig förutse känns det som. Har 2 katter, en hona och en kastrerad hane, som bott...
Svar
16
· Visningar
3 362
Senast: Prosit
·
Katthälsa mitt lilla monsters naglar växer som ogräs. Hon måste vara en magisk kattunge typ klor som aldrig blir färdig klippta. Hur ofta...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Gravinda
·
K
Katthälsa Jag bor nu hemma hos min pappa, här har vi också två katter som pappa absolut inte tycker om! Den ena katten är nog runt 7 år och den...
Svar
1
· Visningar
2 346
Senast: Swat
·
Katthälsa Vår main coon har ju som jag har skrivit tidigare atros i bogen. Han har blivit röntgad för 4 år sedan och fick då metacam och nu igen...
Svar
5
· Visningar
1 501
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Just nu pågår "Projekt renovera Dimma" som bland annat innehåller fixa tandsten, hitta ett bättre foder och en gång för alla få bukt med...
Svar
8
· Visningar
1 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Födda -21
  • Betäckning 2024 - föl 2025
Tillbaka