Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Hej! jag undrar om det är nån som vet nån hundras som man kan ha även om man är allergisk. min pojkvän är nämligen allergisk -typiskt-...
Svar
13
· Visningar
6 389
Senast: Sony
·
L
Övr. Hund Hittade en sida på Internet och undrar om detta verkligen är sant???? Wema hundarna
Svar
16
· Visningar
1 762
Senast: Stollan
·
K
Övr. Hund Har tyckt att allt har gått så smärtfritt sen vi köpte en hund till; vi har haft nr 2 i snart 8 månader nu. Men nu börjar det att bli...
Svar
11
· Visningar
1 555
Senast: knyttet
·
N
Övr. Hund Hej alla! Jag funderar på hur ni har löst problemet arbete/hundvalp? Man kan ju inte vara ledig hur länge som helst..man ska ju ha råd...
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: Nemo
·
M
Övr. Hund Vad e det bra för? och hur mycket ska man ge per gång? mvh malin nybliven hundägare :smirk:
Svar
5
· Visningar
15 107
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund När ska man tidigast Höftledsröntga hundar vid vilken ålder? Gäller det generellt alla raser? Kostnad? Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Shettisar
·
T
Övr. Hund Hej! Jag tänkte fråga er om era funderingar angående HD röntgen efter allt som stod i Hundsport om plegicil gentemot...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: Tippan
·
Övr. Hund tränar ibland på att ha labben lös och det går för det mesta bra. vi tränar massor av inkallningar och han får gottis nästan varje gång...
Svar
10
· Visningar
1 056
·
C
Övr. Hund Kunde/kan era hundar vid ca 5 månaders ålder? Min kan sitt, ligg, backa, "stanna kvar" å att han inte får vara i köket.. Lär sej jätte...
Svar
2
· Visningar
838
·
M
Övr. Hund Jag behöver lite råd av er! Vilket är bäst av följande alternativ: 1. Vi hämtar hem vår valp i helgen, nio veckor gammal. Veckan därpå...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Karamella
·
N
Övr. Hund Har nu utökat djurparken med en salukivalp på 9 veckor! Jättesötis! Är det någon mer här som har en salukivalp? Är det någon som bor i...
Svar
4
· Visningar
1 337
·
B
Övr. Hund Någon här förutom jag som bara älskar denna vackra ras? Hade en själv för att par år sedan, underbar! :banana:
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Någon mer som haft problem med att få hundar att äta färskfoder? Köpte hem 100 kg fryst färskfoder...har 2 stycken greyhounds...den ena...
2
Svar
28
· Visningar
2 281
Senast: litania
·
Övr. Hund Unghunden har numera blivit nästan 10 månader, och testar allt som går o testa. Mattes tålamod mestadels. Men idag blev jag både rädd...
Svar
12
· Visningar
1 592
Senast: litania
·
C
Övr. Hund Min mammas hund är gammal och nu funderar hon lite på vad för ras hon ska ha för ras när denna går bort. Hon har en leonberger nu och är...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Hur förklarar man för de små guldklimparna att ta det lugnt? Finns det ngn lugnknapp? De kan visst stanna innaför dörren och de väntar...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund Vår hund har börjat att sticka hemifrån så fort hon får tillfälle. Hon är en riktig ögontjänare. Hon sticker hem till en bekant till oss...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: spralla
·
T
Övr. Hund Är det fler än jag som är lycklig ägare till en Bearded Collie här?? Iof bor hon hos mina föräldrar för tillfället men den dag vi bor...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Grimhild
·
Övr. Hund Krav på omgivningen när de träffar \"min\" hund? Hej! Har haft ett par bekanta på besök och deras hund- Rottweilervalp, 6 mån. De har...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: Elisabet
·
P
Övr. Hund Är lite nyfiken.... ;) Vad har ni för avmaskningsschema till era dräktiga tikar och sedan kommande valpar? Vilka preparat och varför?
Svar
4
· Visningar
14 099
Senast: Pirayan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka