Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har ni läst artikeln i Expressen om mannen som slog ihjäl en hund efter att hunden dödat tre av hans katter? Här är en länk Vad...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Präglas av klickerträning? Here we go again... Det gäller fortfarande "svågerns" bråkiga östsibiriska lajka. Han tuggar på trösklar...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Vår hund är en hopplös grävare!Nu när vi inför hösten har grävt upp sommarblommorna i rabatterna kring huset kan hundfan inte låta bli...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: skjona
·
K
Övr. Hund Vilding.. Gissa bara.. det är.. hmm..låt mig se.. 4 raser tror ja :smirk:
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: Krati_Gutti
·
Övr. Hund jaha då var det dags igen... ska in till vet i morgon, men jag vill bara höra lite här först. någon som minns vad interceptor kostar...
Svar
19
· Visningar
1 236
Senast: Milosari
·
D
Övr. Hund Hej!! Kolla in denna sidan från England. Skall man skratta eller gråta?? http://www.plasticpuppy.com
Svar
15
· Visningar
1 455
Senast: Tican
·
H
Övr. Hund Måste hundar ha täcken? Läste ett test av täcken i Hundsport där hundar av olika raser testat täcken. Mattarna tyckte täckena i stort...
Svar
11
· Visningar
1 844
Senast: hanseman
·
Övr. Hund Men är det verkligen onödigt att kastrera "utan anledning"? På andra ställen här i världen är det en självklarhet att kastrera hundar...
2
Svar
39
· Visningar
2 825
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Tog med mig vovven till stans mest välsorterade djuraffär för att prova ut ett täcke. Men icke sa nicke... det sket sig! Det fanns inget...
2
Svar
23
· Visningar
1 863
C
Övr. Hund Finns det några säkra källor med forskning angående BHA och BHT? :confused: Jag har mailat flera företag som har detta i sitt...
Svar
3
· Visningar
1 475
Senast: Vitsippan
·
Övr. Hund Nu ska jag traska iväg och träffa råttan Doris och hennes matte :D Hoppas verkligen inte att hon äter upp min buse. Och de lär inte...
Svar
18
· Visningar
952
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Hej, Jag undrar bara om någon har nårga förslag på lite aktiverings lekar och övningar? Jag har en lite JR valp på nästan tre...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Ni som har skotträdda hundar, hur löser ni det?
Svar
11
· Visningar
1 963
Senast: crazy
·
Övr. Hund En drevertik hittades i Skillingaryd (Vaggeryds kommun i Småland) i lördags. Hon är mager och ej idmärkt. Ska kollas idag om hon är...
Svar
8
· Visningar
1 216
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag tror min älskling har fått vårtor på tandköttet... Det är inte farligt va? Tänkte åka till vet och ta bort dem så fort jag får råd...
Svar
5
· Visningar
2 094
Senast: Glimfeather
·
B
Övr. Hund Tänker ni på berikning när ni tränar? På vilket sätt i så fall? När man talar om aktivering betyder det begreppet att hunden ska arbeta...
Svar
12
· Visningar
1 403
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på hunduppfödning? Har en goldentik hemma som jag ställt ut lite med bra omdömmen. För att ta valpar efter hunden ska...
Svar
8
· Visningar
894
·
V
Övr. Hund som har egen hund har varit en ständig dröm för mig sen jag var 6 år. Jag har läst allt som finns att läsa om hundar, ni kan tro att...
Svar
19
· Visningar
1 253
Senast: velvet
·
S
Övr. Hund Är självskrivna kontrakt för hundar giltiga??
Svar
5
· Visningar
1 882
Senast: crazy
·
Övr. Hund Ni vet att jag har ställt en miljon frågor och alltid fått bra svar härifrån. Nu vill jag först börja med att tacka för alla svar...
Svar
11
· Visningar
1 271
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka