Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund är det vanligt att hunden blir deppig efter löp? vår dvärgschanuzer slutade löpa för ca 2 veckor sedan och sedan dess har hon varit både...
Svar
2
· Visningar
5 034
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Här kommer på onsdag eller torsdag läggas ut bilder på de små dvärgpinscher-bröderna Arne och Zafir! :love: Hur föredrar Ni att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 056
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Årets första fästing funnen. Plats: Bubblan Belägen: Örat Övrigt: Vidrig Det är i börjarn av april och redan mkt mygg och nu...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: BeddiZ
·
A
Övr. Hund våran schäfertik på 5 månader äter sitt eget bajs. Vad/hur gör man för att få henne att sluta. HOn smyger upp i sonens rum på nätterna...
Svar
6
· Visningar
1 150
Övr. Hund Förväntar ni er det?? Eller ni är den typen som ser till att ha så mycket kött på benen som möjligt och sen går dit och ifrågasätter...
2
Svar
26
· Visningar
2 889
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Ska börja veckopendla mellan Sthlm och Avesta om några veckor och eftersom jag vet att man åker absolut billigaste med BUSS så tänkte...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Om bara en vecka nu så kommer jag att få min underbara pyrenéertik hem till mig! Självklart vet jag att hon som valp inte ska...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: martha
·
Övr. Hund Finns det nåt namn på nån sån? Hästarna har ju sin men finns det nån för hundar??? Låg och funderade på det inatt när jag inte kunde...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Trissa
·
Övr. Hund kankse inte har med det här att göra men jag börjar bli helt galen på dom. de bort i en villa med 3 rum och kök. de har 2 gamla...
2
Svar
24
· Visningar
1 879
Senast: martha
·
G
Övr. Hund Nu börjas det igen, med fyrverkerierna.. Visst, det går inte att komma undan dem när man bor i stan. Men när de skjuter precis...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Cesam
·
G
Övr. Hund Sockersöt Ser inte så skönt ut Du har något mellan tänderna! Ömsesidig kärlek?? Det är äta eller ätas som gäller...
Svar
15
· Visningar
1 030
Senast: Stefffie
·
P
Övr. Hund Säger hej till publiken :D Bråkar Säl? Slappar
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Sjutton också, lyckades posta tråden innan jag hann skriva klart... Kan man inte radera? *morr* Äh, jag får visst leva...
Svar
15
· Visningar
1 357
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund Hur lyder reglerna för CACIB?? Har läst men är allmänt förvirrad.Hur gammal ska hunden vara för att få delta och tävla om CACIB??Vilka...
Svar
16
· Visningar
2 511
Senast: KickiH
·
B
Övr. Hund Leia har fått för sig att hon bara kan gå på högra sidan när vi går över en bro... När hon var valp ville hon inte gå alls och sen när...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Bee Sweet´s
·
B
Övr. Hund Måste bara skriva av mig lite. I onsdags var vi på kurs för första gången. det är en unghundskurs där vi ska träna vardags lydnad och...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Bopplan
·
P
Övr. Hund Kan man börja ta ut 3 veckors valparna i gräset?`
Svar
2
· Visningar
755
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hej alla glada! Nu är våren på väg, och vi hundmänniskor kan väl inte mer än njuta?! Vara ute i solen, mysa i gräset, bada med...
Svar
1
· Visningar
1 115
Senast: giowanna
·
N
Övr. Hund Hur vanligt kan det vara? Känner ni till någon? När jag vacc min hund senast diskuterade vet med sej själv och sin kollega och med mej...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Vitsippan
·
S
Övr. Hund Någon som provat det? Erfarenheter?
Svar
15
· Visningar
2 192
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp