Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Hoppas att det är ok att skriva detta här, tycker inte direkt att det är en hundfråga egentligen utan mer om vad som gäller i hyreshus...
Svar
7
· Visningar
9 509
Senast: cissiny
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet? Finns det kennlar som föder upp tax, men ingen inriktning på jakt? vilka andra typer av aktiviter är lämplig...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag har fallit för en ras, nästa rashund kommer bli en lancashire heeler :love: haha så söta små rackare :p Har anmält mig hos olika...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Har hittat löss på hunden min ett par gånger nu :crazy: Dagen efter han varit och bråkat med igelkottarna så jag antar att det är...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: Mischmasch
·
T
Övr. Hund Hej. Jag underar vad ni tror om Dalmatiner blandat med Golden? Jag är medveten om att det inte går att säga till 100 % vad det gäller...
Svar
12
· Visningar
2 600
Övr. Hund Någon som har en sån? Min hovslagare har en och jag tycker den är helhäftig! Skulle gärna vilja veta mer om dom, då jag försöker...
Svar
6
· Visningar
1 316
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Jaha då blir det ett besök hos veterinären på måndag med storkillen... Han har fått en massa utslag på huvudet och kinderna som ser ut...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Aningsfull
·
A
Övr. Hund Åker till veterinären med greyhounden var 8:e vecka eftersom hennes pulpa växer "med klorna" så det går inte att klippa dom själv...Men...
Svar
3
· Visningar
1 536
Senast: whipsy
·
K
Övr. Hund Jag funderar att till hösten para min blandrastik på 4 år. Men har lite funderingar kring valet av hanhunden? Har ni några speciella...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
14 533
Senast: cassina
·
Övr. Hund Reagerar era hundar på när ni byter kläder? Jag fick mig ett gott skratt idag när jag och valpen kom hem från stallet. Efter...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Var i väg på valpens första utställning i dag. Hon var jätteduktig. Stressade inte upp sig nåt speciellt av alla hundar och människor...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag har fastnat för just denna ras och vill veta lite mer i fråga... :confused: Hur mycket kostar en sån här hund i mat per månad...
Svar
6
· Visningar
3 744
Senast: Miiip
·
P
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter av den blandrasen? Amerikansk cocker är väl framavlad ur engelsk? Så egentligen är det väl inte mycket som...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: amanboriel
·
T
Övr. Hund vad ska man göra om man klippt av pulpan?? //Louise
Svar
7
· Visningar
2 416
Senast: AnetteJT
·
Övr. Hund Nu behöver jag verkligen expertråd. Kort bakgrund: Vi har en snart sjuårig boxertik som från och till har mer eller mindre...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag vill ha alla objektiva vinklingar och åsikter om detta problem, för numera har det blivit ett problem. Jag har kurser i agility...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Enya
·
Z
Övr. Hund Är det samma ras? har tittar på lite sidor och set verkar som om det blandar namnen lite huller om buller. jack parson terrier till...
Svar
12
· Visningar
1 315
Senast: Thrandur
·
Övr. Hund Hur länge brukar ni blöta upp fodret åt era valpar? Har en Dobermann valp på 11 veckor snart 12. Han får mat 4ggr per dag. Tacksam för svar.
Svar
6
· Visningar
7 640
Senast: Ebine
·
Övr. Hund ...och då menar jag inte en bra tävlingshund. Jag är för tillfället rejält sjuk och har legat däckad i sängen i tre dagar. Att göra...
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: Jadzia
·
L
Övr. Hund Hejsan! Hur funkar det med er som har hund och häst? Jag älskar hundar och hoppas på en häst i framtiden. Men hunden vill jag ju inte...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Ferrari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka