Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Är det någon här på sidan som har en Norfolkterrier? För-och nackdelar? Hur bör man vara som person för att passa ihop med en sådan...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: CA
·
Övr. Hund ska jag åka och hämta min samojedtjej hos uppfödaren. Åh jag längtar verkligen efter att få hem min lilla tjej. :bump: :) men...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: beda
·
Övr. Hund Min valp (strax 14veckor) äter som en häst, hon äter RC Mini junior och enligt förpackningen ska de äta 50g om de väger 2 kg. Min väger...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: QuickStar
·
F
Övr. Hund Om 2½ vecka är det kursstart för mig och vovvsan! Dags för Allmänlydnadspasset och jag är så spänd av förväntan! Äntligen ska det bli...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Är helt förälskad... bläddrade lite bland några raser och upptäckte den här... :love: :angel: Har ni några tips när det gäller...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hejsan! Någon av er som är sugen på att ta en promenad ute i Badelunda på söndag? /Evelina och vovvarna :D
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: baa
·
Övr. Hund Min hund träffade en rasfrände idag. Min jycke är drygt 8 år och den andra hannen runt 1 så de lekte en hel del. Men varför envisades...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Rie
·
J
Övr. Hund På fredag kväll bär det av till Medevi Brunn. Närmare bestämt till Dalmatiner riksutställningen :) Det blir sista utställningen för...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Pip
·
Övr. Hund hej, jag ska kastrera min krypt-chihuahua i höst och funderar lite hur jag ska göra efter kastrationen, han kommer ju öppnas upp då ena...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Det fick min GD Nova lära sig idag. Vovvarna sover i vårt sovrum tillika kontor. De senaste gångerna de varit själva hemma har Nova...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Någon här som har en sådan? Undrar lite allmänt om denna ras?! Har hört att det är en stor hund i litet format, stämmer detta? Krävs mkt...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: cämela
·
Övr. Hund ...någon som provat det? jag har varit i kontakt med en hundpsykolog och hon rekommenderade mig att ta henne till en kiropraktor först...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: tabac
·
Övr. Hund Nu kokar jag av ilska! :mad: Släppte min hund (en 8 mån JR) på vår (hyreshusets)gräsmatta för en stund sedan. Han springer som vanligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 143
Senast: Stollan
·
K
Övr. Hund Tror det är dags att börja kolla efter en till krabat som kan avlasta min stackars tik. Vi tränar och promenerar från morgon till...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: KaZa
·
Övr. Hund vad finns det för hundar förutom pudlar som är allergivänliga?
Svar
8
· Visningar
9 106
M
Övr. Hund ja som rider på andra hundar, vilket sorts beteende är det? dominans? om en hund lägger sig på en annan hund? vilket beteende?
Svar
11
· Visningar
2 075
Senast: Shettisar
·
Y
Övr. Hund Lägga in en sånhär annons eller borde jag ändra på den? Det är första hund-annonsen jag lägger in, så. Kan hundar få valpar vid...
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: Yellow_Dino
·
Övr. Hund Hej! Jag skrev en tråd tidigare ang foderbyte men fick inga svar. Jag har ringt till vet. och han sa att jag kunde byta. Vet ni något...
Svar
4
· Visningar
1 616
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Lite nyfiken bara. Hur ofta och hur många kullar kan man ta på en tik innan den ska gå i pension. Och vid vilken ålder är det lämpligt...
Svar
7
· Visningar
9 480
Övr. Hund Såg ett inslag på TV4 imorse om en hund (vet ej vad det var för ras) som hade fötts utan framben. Hunden var nu vuxen och då den skulle...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: Albatross
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka