Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Unga, driftiga och ansvarsfulla. Så beskrivs ungdomssektionen i Luleå Ridklubb. Styrelsen består av 9 tjejer i åldern 14-20 år och de...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Sex veckors avstängning. För felaktigt bruk av körspö och trängning. Dags att sluta köra nu, Per Henriksen!
Svar
0
· Visningar
181
·
Hästnyheter I dag torsdag drar inomhus-SM i hoppning igång för ponny och children. Möt tre av de yngsta ryttarna som i år får tävla SM för första...
Svar
0
· Visningar
342
·
Hästnyheter Jag har alltid älskat både fart och djur. Att det var just hästar och ridning jag skulle fastna för var nog inte så konstigt. Det...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: Cattis_E
·
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet och satsningen Trygga ledare får 1 miljon kronor av Stenbecks Stiftelse för att stärka arbetet för barns och...
Svar
0
· Visningar
391
·
Hästnyheter Förra året vann de silver i Folksam Ponnyallsvenskan Dressyr och lag-SM. Tre zonsegrar senare siktar Föreningen Lindelunda Sportryttare...
Svar
0
· Visningar
331
·
Hästnyheter Hålla sig till sanningen ja. Jag kan konstatera att alla i Karlskoga uppfattade ett uttalat och upprepat löfte från det politiska styret...
Svar
0
· Visningar
317
·
Hästnyheter En seger och tre placeringar bland topp tio räckte för att hålla undan för Martin Fuchs, Schweiz. När resultaten för oktober månad...
Svar
0
· Visningar
237
·
Hästnyheter För fyra år sedan intervjuades Nelly Perrin av P4 Jönköping, då tävlade hon i käpphäst-ridning med käpphästen Chicago.
Svar
0
· Visningar
496
·
Hästnyheter I slutet av november är det åter dags för Sweden International Horse Show. Evenemanget fortsätter sin satsning på islandshästar och...
Svar
0
· Visningar
280
·
Hästnyheter Elli tävlar idag i ridsport och är bosatt i Texas. I en intervju med Sidelines Magazine berättade hon om sin faiblesse för hästar och...
Svar
0
· Visningar
302
·
Hästnyheter Han vann Svensk Uppfödningslöpning i fjol i oerhört imponerande stil. Nu byter superlöftet Tetrick Wania tränare – lämnar Michael...
Svar
0
· Visningar
243
·
Hästnyheter För fjärde månaden i rad toppar Henrik von Eckermann världsrankningen i hoppning. Ytterligare en svensk finns bland de tio främsta, och...
Svar
0
· Visningar
317
·
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet har beslutat att subventionera priserna på ryttarlicenser för seniorer nästa år. Däremot blir bland annat de...
Svar
0
· Visningar
283
·
Hästnyheter Jessica von Bredow-Werndl behåller första platsen i dressyrens världsrankning men Cathrine Laudrup-Dufour är inte långt efter. Bästa...
Svar
0
· Visningar
280
·
Hästnyheter Han vann Svensk Uppfödningslöpning i fjol i oerhört imponerande stil. Nu byter superlöftet Tetrick Wania tränare – lämnar Michael...
Svar
0
· Visningar
233
·
Hästnyheter Jag var en energisk och sprallig typ som spelade fotboll och liknande på rasterna och hade lika mycket kill- som tjejkompisar. När jag...
Svar
0
· Visningar
162
·
Hästnyheter Han har tagit JSM-guld och representerat Sverige på UVM och två JEM. Nu är Beatrice Ivarssons tävlingskamrat död.
Svar
0
· Visningar
182
·
Hästnyheter Ponny- och childreneliten gör sig redo för att bege sig mot Grevagården och årets Folksam inomhus-SM i hoppning. – Det finns mycket bra...
Svar
0
· Visningar
232
·
Hästnyheter Kom och fira världens bästa ridsport på Ryttargalan den 23 november. Ett fåtal biljetter kvar.
Svar
0
· Visningar
2 238
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka