Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan ...någon nackdel med en stooor box? Även om man har en normalstor eller liten häst, alltså att man har en stor box fastän hästen inte...
2
Svar
20
· Visningar
2 064
Senast: annele
·
Hästmänniskan Ännu en liten tråd om stallbygge... Men jag måste fråga lite saker! Ska i morgon åka till Skåne och kolla in pappa&mammas nya gård! Jag...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Novelette
·
Hästmänniskan Min häst har en liten galla på ena bakkotan och han vilar av det bakbenet mer än det andra så jag ska ta in honom på klinik och kolla...
Svar
5
· Visningar
2 139
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Har små, små funderingar på en ny häst och tänkte därför höra med er om vad man på ett ungefär skulle få betala för en häst med följande...
2
Svar
25
· Visningar
6 675
Senast: Bauke
·
K
Hästmänniskan vet inte riktigt var denna tråd ska ligga.. men men . .. Jo, när man ska köpa häst så genomföra man ju alltid en vet.besiktning, men gör...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Koko_
·
Hästmänniskan I en hästaffär, är det då köparen som står för vet. besiktning och ev. spattröntken?? Viktigt! :crazy:
Svar
12
· Visningar
1 188
Senast: MaLu
·
Hästmänniskan Det finns en tråd här angående minsta storlek på box till respetive häststorlek. Jag undrar om det finns några liknander bestämmelser...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Vad ska man gå för utbildning för att bli ridlärare? O vilka kurser behöver man ha läst på gymnasiet?
Svar
4
· Visningar
813
Senast: dalom
·
E
Hästmänniskan ska man gå på om man leder en häst. Höger när man rider o kör vet jag iaf :D MVH Eem
Svar
12
· Visningar
913
Senast: vippan
·
L
Hästmänniskan Hjälp mig någon som vet! Jag har vbl travare på 16 år som ej är registrerad. Måste jag registrera honom när jag ska skaffa hästpass...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Albatross
·
Hästmänniskan Varför är min sådann tråd borta för :confused: Jag undrade om en ID kontrollant får ID kolla sina egan hästar. Någon som vet :confused:
Svar
7
· Visningar
913
N
Hästmänniskan Nu på fradag börjar vi med stallet :D Det ska bli tre boxar och en spiltbox. På fredag ska golvet bort bilas för att sen läggas på nytt...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: puppan2
·
Hästmänniskan Ni som har era hästar \"hemmavid\"... Var i landet bor ni? Hur många hästar har ni? Hur stora marker?
2
Svar
33
· Visningar
2 565
Senast: taccotad
·
L
Hästmänniskan Hur vet man om en tränare som inte tagit ut licens har rätt utbildning?
Svar
2
· Visningar
810
Senast: stranger
·
Hästmänniskan Handlar om utbildning. Jag är väldigt nyfiken på allt om detta yrke. Det jag vill ha svar på är bla *hur är lönen? *efterfrågan? *Var...
Svar
9
· Visningar
1 734
Senast: eldione
·
F
Hästmänniskan Någon som vet vad som krävs för att få kalla en gård för jordbruksfastighet? Jag har hört att det räcker med 2 hektar mark och/eller 4...
Svar
5
· Visningar
8 254
Senast: SBS
·
Hästmänniskan Nån som vet ved det krävs för tillstånd för att öppna en liten gårdsbutik? Vahittar man info om detta?
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: superbusan
·
B
Hästmänniskan Nån här som jobbar som det eller har några teorier om yrket? funderar på att söka in till det efter gymnasiet, börjar sista året nu i...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: vippan
·
I
Hästmänniskan hur tog ni beslut om ni behövde skaffa medryttare till eran häst ???
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Solvira
·
H
Hästmänniskan Hejsan. Jag börjar sista året på gymnasium i höst och efter det vill jag fortsätta plugga och då till något med häst att göra. Problemet...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: beagle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama