Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Jag är med i en IDEELL ridskoleförening. Vi MÅSTE bygga nytt stall. Det gamla från tidigt 1900-tal rasar sakta med säkert samman dag...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Husar
·
C
Hästmänniskan vad betalart ni som har - en gammal häst(över 10 år) med försäkring + veterinärskostnad?? - ung häst(under 10) med försäkring +...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: lill_flesky
·
V
Hästmänniskan Så här i boksluts tider undrar jag vad omsättningen för ett företag/förening är. Är det totala intäkterna eller intäkter + utgifter...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Chlo
·
D
Hästmänniskan Har en Volvo som bara får dra 1440 kg men har tankar på att köpa ett släp som får dra 1500 kg (begagnat). Hur går det då till om jag...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Dextrosol
·
B
Hästmänniskan Hej jag undrar om det är ngn här som vet hur man skall gå till väga för att bli ridlärare...grå sista året på naturbruksgymnasie inr...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan Jag skall byta bil och kan välja mellan avtagbar dragkrok och fast dragkrok. Idag har jag avtagbar dragkrok men den sitter ALLTID på och...
Svar
15
· Visningar
3 252
E
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vad hästfolk har för bilar och drar sina transporter med? (Ni som har B-kort). Jag har en 745 turbo som får dra...
2
Svar
26
· Visningar
2 151
Senast: Jezzie
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Nihm
·
H
Hästmänniskan Jag är med i en IDEELL ridskoleförening. Vi MÅSTE bygga nytt stall. Det gamla från tidigt 1900-tal rasar sakta med säkert samman dag...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Husar
·
B
Hästmänniskan Ja, som typ "Djurens vänner", som räddar eller tar hand om hemlösa eller misskötta djur. Det händer ju rätt ofta att man hör om hästar...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Benzon_lover
·
Hästmänniskan Vår klubb äger hela den anläggningen där vi bedriver vår verksamhet. Hur går man tillväga om man vill göra om hela eller delar av...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Vill ha lite info om den, nån som gått eller går den eller bara har ovanligt mkt koll? =) Funderar på att söka, vill veterinär...
Svar
2
· Visningar
937
Hästmänniskan Hej Jag tror jag är lite halvkorkad ;) Försöker förstå mig på min försäkring när det gäller Agria.. Jag har hästen försäkrad med...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Fladde
·
L
Hästmänniskan Det är så här, jag håller på att bygga ett stall i min gamla ladugård. Dom som bodde här innan hade lagt ett ganska högt trägolv inne i...
Svar
9
· Visningar
2 216
Senast: EmblaAsk
·
D
Hästmänniskan Har ett begagnat hästsläp (enkelaxlat -99) där golvet måste bytas och ev. 2 nya däck sättas på, undrar nu om det är lönt eller om jag...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: Jarrah
·
C
Hästmänniskan Vad är bästa underlaget?Hur mkt brukar gå åt å vad brukar det kosta i veckan till tex 10-15 hästar?
Svar
11
· Visningar
2 963
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Någon som vet? Är det bara att gå till skattemyndigheten o ansöka om en? Jag har två olika hobbysysslor som jag skulle vilja ta...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: milly
·
J
Hästmänniskan måste new forestponnyer chipmärkas? vilka är det som ska chipmärkas? hur mkt kostar id-kontrollen för passet ungefär? tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
621
Senast: Mynta2
·
S
Hästmänniskan Nu när nye idrottsminister Ringholm lovat pengar till ridsporten hoppas jag han håller detta. Ridskolans ridhus håller bara inte...
Svar
1
· Visningar
1 114
Senast: bengall
·
Hästmänniskan ska flytta till eget stall och skulle behöva nånstans att lägga gödseln för vi har ingen gödselplatta. finns det företag som hyr ut...
Svar
14
· Visningar
5 068
Senast: Beppo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Random bildtråd med text V
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark

Hund, Katt, Andra Djur