Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad tycker ni om det materialet? Det har ju funnits ett par år på marknaden nu, vad är era erfarenheter? Är det löst, hårt, halkigt...
2
Svar
23
· Visningar
5 693
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag är väldigt kär i en ridskolehäst där jag rider. Brukar rida honom vid både dressyr och hoppning och jag brukar få beröm vid...
2
Svar
20
· Visningar
5 876
Senast: Vita_N_6520
·
S
Hästmänniskan har lite frågor angående hippologprogrammet. skulle gärna vilja få lite synpunkter från er som gått inriktning stallchef och vad ni gör...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Cockney
·
C
Hästmänniskan Har hållt på att bygga en rundpaddock i ett par år nu. (Tar lite tid när 50 kg tjej ska gräva ner 30 stora ekpålar i hård lerjord)...
Svar
5
· Visningar
3 145
Senast: cocette
·
S
Hästmänniskan Kompisen ska bli delfodervärd åt pålle när han kommer. Och även om vi känner varandra bra har vi beslutat att skriva kontrakt. :) Vi...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Smulu
·
A
Hästmänniskan Ville bara be om ett litet råd vad man gör i den här situationen. Jag bestämde mig i december för att byta stall. Vi skrev kontrakt och...
Svar
6
· Visningar
1 565
Senast: Madeleine
·
Hästmänniskan Ska ta en paus ifrån skolan (första året naturbruk-häst) ett tag men kommer återgå till studierna igen i höst. Men jag funderar lite på...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: cactuspower
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hör hemma här men annars är det väl bara att flytta... Menmen. Ska ju göra ett projektarbete i skolan, ska ha med...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: gul_zebra
·
M
Hästmänniskan Någon som gått de linjerna eller den vanliga natur? Vilken linje gick ni på, var det mycket pluggande (eller ja, hur mycket), och vad...
Svar
18
· Visningar
1 916
Senast: l_isa
·
Hästmänniskan Det är väldigt många som jobbar med alternativa/kompletterande behandlingsmetoder av olika slag. På vissa ställen i landet är det i...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: Totti
·
E
Hästmänniskan hej:) Jag har alltid trott att när man har en häst/ponny på foder, så betyder det att man "lånar" hästen en tid. Man har hästen som om...
Svar
10
· Visningar
2 521
Senast: elina_elina
·
Hästmänniskan I mitt stall (ridskola + privatstall) delar vi privatiser på helg- och kvällstjänster/fodringar. Jag vet att vissa tar åt sig andras...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Lotus
·
Hästmänniskan Hur många av er har inte råkat ut för otrevliga möten när ni är ute och rider. Tex. red jag och två små flickor (8 och 11år) förbi en...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: corvette
·
E
Hästmänniskan vad är för och nackdelar med dem och vilket är billigast? hoppas nån vet å kan svara ;)
Svar
13
· Visningar
2 848
Senast: Vala
·
Z
Hästmänniskan Hejsan Ni som har valt att utbilda er inom hästar/ridning, kan inte ni berätta vad ni har utbildat er till? varför ni tog just den...
Svar
15
· Visningar
1 566
Senast: AnneOnym
·
P
Hästmänniskan Har idag kollat upp vilka krav som ställs på elektriska apparater som används i stallbyggnader. Dessa kräver en skyddsklass av minst...
Svar
6
· Visningar
4 243
Senast: Plus
·
L
Hästmänniskan Någon som har någon aning om vad det kostar att transportera häst till Malta? Finns det flera bolag som gör det och skiljer sig priserna...
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: linuld
·
P
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt, ber om ursäkt om den inte gjorde det! Tänkte höra vad ni har betalat för era...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Hera
·
H
Hästmänniskan Hej. Här kommer lite frågor som jag funderar på, hoppas att någon kan svara på dem :) Finns det någon "snabbkurs" i foderlära, där...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: chrysler
·
F
Hästmänniskan Undrar det nu som Agria har att man har en sån 125 dagar period vilken dag ska man börja räkna det ifrån?
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Notorius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.