Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej.
En kompis till mig har en häst till salu och fick svar ifrån en Van Richard som ville köpa hästen och ge den i present till sin...
Ekonomi & Juridik
Om du säljer en unghäst, efter ett halvår ringer köparen upp och säger att hästen är jättesjuk och undrar om det verkligen blev rätt med...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag och min sambo har flyttat till en gård i norrland. Här på gården finns det en gammal ladugård som vi ska bygga om till ett...
Ekonomi & Juridik
Nu börjar det närma sig att vi ska ta tag i planerna att bygga mitt stall :bump::bump: Svärfar ska hjälpa till med bygglovet då det är...
Ekonomi & Juridik
Jag flyttade hästen till ett nytt stall för ganska exakt ett år sedan.
Kontrakt är skrivet och det står tydligt att i kallhyran på 800kr...
Hästmänniskan
Jag vill veta lite hur ni tänker kring alla diplomerande utbildningar som finns i privat regi/företag. Hur vet man vilka som är seriösa...
Ekonomi & Juridik
Detta är något jag aldrig behövt göra. Förrän nu. Det jag undrar är hur man gör rent praktiskt. Vilka papper är det som ska skickas in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.