Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Minns så väl den dag när jag fick reda på att jag skulle få börja rida på ridskola och lyckan bokstavligt talat forsade ur mig i form av...
Ekonomi & Juridik
2007 bestämde jag mig för att bygga stall på gården. Grannen är snickare och ingift i släkten.... Redan där tre fel... Granne, släkt och...
Ekonomi & Juridik
Efter att ha smugit i kulisserna från och till i många år så har jag nu en fråga som jag behöver hjälp med.
Vilka nackdelar finns det...
Hästmänniskan
Jag sålde min sista (hm senaste) häst för 12 år sedan. Den hade jag köpt som fölunge och ridit in samt grundutbildat själv.
Var tvungen...
Ekonomi & Juridik
Jag har valt att posta den här tråden anonymt, då det är känsliga saker, och det kommer dessutom förmodligen bli långt, men jag behöver...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Har bytt en häst för x antal veckor sedan, skrivet kontrakt på att ingen av dem är besiktigade vid köp. Har skrivit att min hade...
Ekonomi & Juridik
Kommer inte riktig ihåg vilka kostnader jag bör räkna med..
Själva köpesumman då givetvis.
Sedan har jag tänkt på eventuell röntgen...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde en sak till en (för mig) obekant person via en annonssida, so far so good...
Jag ville att handpenning skulle läggas eftersom...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Ekonomi & Juridik Skulle det funka att de gör en faktura till dig på ditt belopp. Typ "käpphästlektioner xxx kr" om det nu behöver stå nåt specifikt. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.