Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Det här inlägget är främst riktat till er som driver eget företag inom hästbranschen (tävlingsstall, försäljning etc), och till er som...
Ekonomi & Juridik
Jag blev inspirerad att starta den här tråden genom tråden på "gnägg" om Ponnyakuten 4. (Om jag lagt tråden fel får moderator gärna...
Ekonomi & Juridik
Har lite funderingar ang den där grejen om dolda fel och återköp. Har nyligen sålt min dressyrvalack och har inte alls ekonomi eller tid...
Ekonomi & Juridik
Skulle DU kunna tänka dig att köpa "tävlingsrätten" i stället för att köpa hela hästen? Inom travet förekommer detta förfarande, men jag...
Ekonomi & Juridik
Blivit ombedd att ta mig an en 3årig korsning (vbl/bruksnordis) utan pass. Ägaren ska isåfall stå för passkostnaden men vill veta vad...
Ekonomi & Juridik
Vad har en uppstallningsvärd rätt att ta betalt för när en häst flyttar??
Har uppstallningsvärden tex rätt att ta betalt för städning...
Ekonomi & Juridik
Jag slogs idag av en tanke. Hästen jag har har upptäckta lösa benbitar fram. Hästen är försäkrad i sveland fram till 7-8 mån men när hon...
Ekonomi & Juridik
Jag ska köpa en häst där säljaren befinner sig i en tvist med den de köpt hästen av. Jag har meddelat att jag inte törs ta emot hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.