Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur mycket tycker ni är rimligt att ändra i ett påskrivet kontrakt, och vad är tillåtet rent juridiskt?
Om det står ett visst antal...
Hästmänniskan
Jag känner mig bedövad av sorg och undrar hur ni andra har gjort när ni varit tvungen att avliva er älskade häst pga sjukdom? Jag känner...
Ekonomi & Juridik
Jag har aldrig haft mer än fyra hästar samtidigt.
Just nu har jag tre, men snart fyra igen om mitt sto fölar som hon ska.
För mig med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.