Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag fick höra av en vän igår att det är vanligt att ryttare ofta har ett större mellanrum mellan lillfingret och ringfingret än vanligt...
Ekonomi & Juridik
http://hd.se/skane/2013/11/28/hasthandlare-haktad-for-grovt/
ÄNTLIGEN!!!
Som jag väntat på att denna människa ska sluta komma undan...
Ekonomi & Juridik
Vet någon om man får dra av hela momsen vid köp av b kortslastbil? Tänkte dra den i företaget som dock inte är ett hästföretag utan ett...
Ekonomi & Juridik
Mailade en veterinär klinik i min närhet då min "egna" veterinär inte kunde bestämd vecka för chippning och vaccinering utav årets föl...
Ekonomi & Juridik
Vet att det funnits liknande trådar förr, men har sökt och inte hittat någon. Ska sälja en häst nu, något jag aldrig gjort förr så jag...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på att lägga till avelsverksamhet och förädling (dvs köpa hästar, utbilda och sen sälja dyrare) till mitt företag, i liten...