Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har tidigare år använt spån och sedan torv till mina hästar men i år har grannen massor av halm och jag tänkte gödselstacken skulle...
Ekonomi & Juridik
Har suttit ett tag och funderat på hur jag ska göra med bokningarnas värde i en balansräkning.
Har lokaler och de är bokade till ett...
Ekonomi & Juridik
Ska jag behöva kasta alla hästgrejer för att slippa ha med idioter att göra?!
Folk som vill köpa och sen kommer på att näää det var...
Hästmänniskan
Har fått tag i en bok - "Sitsskolan" - som visar övningar (med och utan häst) för att förbättra sitsen. På en sida visar de hur man kan...
Hästmänniskan
Jag har det här året lyckats ha extrem otur med stallplatser, eller snarare människorna jag står inhyrd tillsammans med, och överväger...
Hästmänniskan
Jag skulle vilja gå någon kurs/ utbildning inom typ "hästkunskap". Jag har ridit i 17 år som medryttare/ ridskola men det är fortfarande...
Ekonomi & Juridik
Jag har haft en häst försäkrad i A**** som jag sålde. Detta försäkringsbolags policy är att de ligger ute med en risk så jag får ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.