Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Inte heter det så fast det är islandshästar? :cautious: :confused: Ska göra en skylt till ett evenemang och då ska det finnas...
Svar
19
· Visningar
1 203
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Något som slagit mig på sista tiden är att min hästhantering och ridning blir liiiite lidande de dagar i månaden jag har pms. Jag blir...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: KSF
·
Hästmänniskan Jag funderar på att börja rida igen. Jag är orolig över hur kroppen kommer reagera då jag haft knäproblem under tiden när jag höll på...
Svar
13
· Visningar
1 104
Senast: Levia
·
Anläggning Hej expertisen på Bukefalos, i mina hagar är det hög tid att röja sly. Jag är orolig att hästarna riskerar att skada sig på stubbarna...
Svar
7
· Visningar
3 230
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Hejsan allihopa!! Jag och min pojkvän har precis bestämt oss för att flytta ihop. Vi har varit ihop ett tag och så, och nu ska vi...
Svar
13
· Visningar
1 715
Anläggning För att kunna komma in m bilen till ridbanan behöver vi göra en öppning från vägen in till hagen. Vill inte ha vanliga grindhandtag...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Disclaimer: Flummig tråd startad i sorg med tårarna sprutande. Idag fick min älskade häst galoppera över regnbågsbron. Beslutet var...
2
Svar
32
· Visningar
4 625
Senast: Billy
·
Hästmänniskan hej! Jag och en kompis har bestämt att skaffa en häst på foder. Vi är 14 och 15 år och har ridit i va 9 år, rider LB dressyr och 90...
2
Svar
38
· Visningar
3 425
Senast: Lavinia
·
Anläggning Funderar på att byta fönster i stallet till våren. Just nu är det träramar och någon typ av takplast-skivor. Släpper igenom en del ljus...
Svar
1
· Visningar
995
Anläggning Vi går i tankar om att bygga ett enklare ridhus på gården. Ingenting är bestämt än men vi har bett om offerter från lite olika företag...
Svar
4
· Visningar
1 341
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Visst har vi ingen sådan här tråd ännu? Well, nu har vi det i alla fall! :D -Tanken är att vi skall dela med oss utav våra...
Svar
2
· Visningar
1 096
Hästmänniskan Hej! Är det någon här som gått/går på Varberg eller Kungsbacka ridgymnasium? är det bra skolor?
Svar
8
· Visningar
805
Anläggning Om man har en ligghall med jordgolv, vad är bäst att göra med golvet för att förhindra att det blir alldeles sumpigt efter regn :s Det...
2
Svar
32
· Visningar
2 465
Senast: Buck
·
Ekonomi & Juridik Nu börjar tankarna kring ett hästköp ta form på riktigt. Har varit utan häst i flera år nu, men nu är det snart dags igen känner jag...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Sålde min häst för några veckor sedan och har nu en massa pyrlar kvar i form av täcken, grimmor, träns/tränsdelar, schabrak osv. ar...
Svar
8
· Visningar
1 547
Senast: cili
·
Hästmänniskan Hej! Kikar på nytt boende i Boxholm med omnejd. Känner inte till området så bra, undrar nu hur det är att ha häst där? Stall platser...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Gnägg Nu blev jag ju väldigt sporrad av Geologins-dag tråden som @athena_arabians skapade. Vi verkar ju faktiskt vara några geovetare och...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: labb
·
Gnägg Hej! Jag är inte så bra på det här.. så jag frågar er på buke... Den bruna damen som står med en lite mysko stil.. Vad kan det vara...
Svar
7
· Visningar
1 397
Senast: Neia
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 952
Hästmänniskan Hej! Jag planerar att köpa ett föl eller en åring om några år att utbilda och rida in själv, jag vill börja från grunden så mycket som...
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama