Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur pass "allvarlig" är en liten reservation i försäkringen när det handlar om foderinpackningar? Täcker ens försäkringar tandläkarbesök...
Hästmänniskan
Går andra året estet men har blivit så less på det att jag och mina föräldrar kommit överens om att det bästa kanske kunde vara att jag...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter då och då på skoj och läser annonser däribland jobbannonser.
Då och då dyker det upp annonser på stalljobb.
Häromdagen såg...
Ekonomi & Juridik
I går blev jag sparkad av en häst på tävling. Jag satt på min häst, vi stod still, och en tjej rider förbi och hennes häst sparkar mig...
Hästmänniskan
Ridskolan där jag brukar ta privatlektioner har drabbats av kvarka. Det var en ny häst som kom till ridskolan 14/10 och som 16/10 visade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.