Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Tjo,
Jag är en kille på 18 vårar, går ut gymnasiet till sommaren och har funderat mycket på vad jag vill göra efter. Min tanke är att ta...
Ekonomi & Juridik
Eftersom det är i ropet nu att prata om svarta pengar, orimligt låga löner, ingen följer avtal och slav-jobb inom hästnäringen så tänkte...
Ekonomi & Juridik
Kommer snart att sätta ut mitt fina sto på annons men jag har aldrig sålt häst innan. Är det någon som har goda praktiska råd?
- Är det...
Hästmänniskan
Jag har satt ut en av mina ponnys på annons och har sån ångest! Jag är i läget att jag inte måste sälja, vilket nästan gör det hela ännu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.