Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Februari är tungt, det är lerigt och långsamt. Vi bor på egen gård med fint genomtänkt stall och en bra ridbana, men nu efter 13 år på...
Hästmänniskan
För i morgon ska jag köra upp för b96 och upptäckte idag när jag övade med mitt släp att mitt backljus inte lyste. Provade då min bil på...
Hästmänniskan
Vet inte om jag lägger tråden rätt.
Jag ska få låna ett ridhus nu i helgen. Ligger bara 1,5 km härifrån men skulle helst ta transport då...
Hästmänniskan
Jag har med ny häst i stallet sett fram emot en säsong av träning och tävling men känner just nu att jag knappt tycker det känns roligt...
Ekonomi & Juridik
Mina söner var igår ute och åkte. På ett gärde springer en häst i fullt sken med en släde bakom sig. Sonen som körde stannade bilen och...
Hästmänniskan
Min dotter har fått ett "drömjobb" i norra Tyskland där hon rider flera hästar om dagen!
Det finns bara ett problem, när hon är klar i...
Hästmänniskan
Jag kommer så småningom att lägga ut min häst på annons. Då han är min första egna häst så har jag av förklarliga skäl aldrig sålt häst...
Ekonomi & Juridik Om jag skulle ta tillbaka en häst pga att något hade hänt hos nya ägaren så hade jag inte heller velat sälja den till någon ny nästa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.