Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om någon kommer in på högskola/universitet och det senare visar sig att betyget var falskt, vad händer då? Jag antar att personen blir...
Hästmänniskan
Har senaste året använt torv som jag trivs jätte bra med,
men funkar det att ha som strö i en utebox, eller fryser
det och blir stenhårt...
Hästmänniskan
Om man vill hålla på med galopphästar när man blir äldre kan man gå på tex naturbruk och efter man har gått klart det söka in på något...
Hästmänniskan
Min nyinköpta häst är försäkrad i det bolaget nu, men jag har funderat på att byta då jag alltid haft Agria.
Skulle va bra att få höra...
Hästmänniskan
Vi blev tillfrågade att hyra ut två boxar i vårt stall (ombyggd ladugård) eftersom den står tom nu när jag tagit hem mina unghästar, det...
Hästmänniskan
Är det någon /några här på buke som har det yrket??
Vart kan man då utbilda sig till det, vad krävs det? Hur lång är utbildningen?
Vad...
Hästmänniskan
e det någon som vet vart man kan gå på skola där dom har hovslagar utbildning förja vill nämligen bli hovslagare. så om ni e vet något...
Hästmänniskan
Vi har lite bekymmer med att rida på en väg här, då vi blivit både utskällda och hotade av en boende i området.
Vägen är en helt vanlig...
Hästmänniskan
Vi har tydligen fått almsjukan i vår sommarhage =dvs alla almar kommer förr eller senare att dö :( Tyvärr blir det inte många träd kvar...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.