Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur ska den se ut? (Innehålla alltså) Jag vet att det typ är personlig presentation och typ en meritförteckning, men lite tips på olika...
Hästmänniskan
Vi skall låna en islandshäst ett tag av en nära släktning.:banana:
Ska man skriva ett fodervärdskontrakt i sådanna fall och vad bör det...
Hästmänniskan
Vad kan man använda för något för att impregnera brädor i exempelvis de nedre delarna av en box? Något som är lämpligt att använda i stall?
Hästmänniskan
Hur blir det när man som företag köper tex en häst av en privatperson som inte är momsregistrerad? Jag vet att jag inte kan lyfta momsen...
Hästmänniskan
Häst massag utbildiningen altså.
En super dum fråga men.. är det många redovisningar och sånt på kursen.
Skulle verkligen vilja plugga...
Hästmänniskan
Min bästa vän har varit och kollat och provridit en häst.
Han är en valack, engelskt fullblod. Född 94.
Han är utbildad LA dressyr, LD...
Hästmänniskan
Jag har en del hagar som jag har tänkt att ta in sommarhästar nu till sommaren 2004. Men har ingen aning vad sommarbete kostar! :D Vill...
Hästmänniskan
Är det något man kan använda i stall (inte överdrivet mycket och kanske inte så att hästarna kommer åt att gnaga på det) eller hör det...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Jag tror du får sluta hänga upp dig på att det blir en förlustaffär. Med undantag för några som jobbar med det professionellt är hästar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.