köp av åring??

T

Tess82

vet inte om jag lagt denna tråd rätt,men provar iallafall.Jo det är så här att jag ska köpa en åring och tänkte höra vad man ska tänka på speciellt vid hästköp?sist jag köpte en häst var för åtta år sedan, så känner mig lite ringrostig inom detta.Jag vet att man ska göra en veterinärkoll,men sen då?hästen ifråga tränar jag själv just nu,så jag känner honom ganska väl. tack på förhand/Tess :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 240
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 050
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka