Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Vad kostar en sådan? Är det värt pengarna? Mina hästar får bara mat 3 ggr om dagen nu, och det är 10, 5 och 9 timmar emellan! :o Men det...
Svar
9
· Visningar
1 401
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Någon här som går på Kvinnersta? Funderar på det nu faktiskt, saknar motivationen för att satsa på nåt annat.. Så det blir väl säkert...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: cactuspower
·
L
Hästmänniskan jag är 16 år!går hästhållning med inriktning med körning! :confused:ja undrar en sak! efter att ja gått ur 3an<! så skulle ja vilja gå...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: cliria
·
L
Hästmänniskan Är dom hindrena bra? Lätta, eller väldigt otympliga? Prisvärda?
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: popeye
·
T
Hästmänniskan Det skrivs med jämna mellanrum här på forumet, när vet.bes kommer på tal, att båda parter (säljare & köpare)tex ska vara med båda två...
2
Svar
30
· Visningar
3 267
Z
Hästmänniskan Hur lång är den?, Vad får man ut av den? och var? Slutar gymasiet till våren och har ingen aning om vad jag ska göra... funderar på att...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Rodham
·
Hästmänniskan Om man inte har något skriftligt avtal eller stallägaren ens muntligt har nämnt något om uppsägningstid, då gäller väl inte 30 dagars...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: CosmicQueen
·
I
Hästmänniskan Ni som föder upp halvblod och även andra raser, är det svårt att få era uppfödningar sålda? Eller är en bra häst alltid attraktiv på...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Carolrita
·
M
Hästmänniskan Jag ska sälja min transport, och vi har kommit överens om att det får betalas på avbetalning några månader. Hur bör man skriva då? Och...
Svar
10
· Visningar
1 316
Senast: Vitsippan
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Vi har ett tre årigt arabsto som vi hade tänkt att lämna bort på inridning pg av tidsbrist. Har ni förslag på nån bra?? Vi bor i...
Svar
9
· Visningar
1 737
Senast: suisyola
·
B
Hästmänniskan På söndag ska jag titta på en häst som jag kanske ska köpa. Jag har aldrig köpt en egen häst innan så jag skulle behöva lite råd. Hur...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: Indiana_Jones
·
I
Hästmänniskan Hej! Jag har tänkt mig att någon sommar i framatiden åka till island och jobba på en hästgård där. Frågan är bara hur långt i...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: satanic
·
Hästmänniskan Hur mycket är 1000 Dkr i svenska pengar???
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: linabergmer
·
V
Hästmänniskan I stallet finns det hinderstöd i metall (aluminum eller något, lätta är det iallafall). Men det finns inga bomhållare till dom, tror ni...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: VildochVacker
·
P
Hästmänniskan Vad betalar ni för ett hästbesök hos tandläkaren? Om det rör sig om en "vanlig" undersökning?
Svar
18
· Visningar
1 867
Senast: lil-sis
·
P
Hästmänniskan Har ni enkla höloft eller är det panel spikad på reglarna undertill i stallet? (med isolering emellan?) :confused: Jag tänker på vad...
Svar
15
· Visningar
2 750
Senast: TomasN
·
R
Hästmänniskan Någon som vet var i skåne man kan få tag på fodertunnor??? Är i akut behov av två. Någon :confused:
Svar
17
· Visningar
1 627
Senast: Mitra
·
Hästmänniskan Finns det någon som har en nyare kontoplan (typ EU-BAS 2000) för hästverksamhet (gärna LRFs)? Jag vill byta kontoplan i min...
Svar
4
· Visningar
4 554
Senast: Dalatjej
·
V
Hästmänniskan Ska eventuellt ta en häst på foder. Ägaren säger att vi ska dela på en veterinärbesiktning innan han kommer till mig och så får jag...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: viljan
·
T
Hästmänniskan Vad får man betala för den? Ungefär? Tacksam för svar... :banana: Mvh Tina
Svar
2
· Visningar
974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka