Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
är det så att hästar som går ute hela tiden måste ha ett vindskydd eller någon slags ligghall, om de har rejält med skog att gå i?
vad...
Hästmänniskan
Vi har gammal ängs-/skogsmark i hagen och jag funderar på vad man kan göra för att förbättra marken. Finns det nån gräsblandning att så...
Hästmänniskan
Hur mycket mark (i kvadratmeter :p) behöver man för 2-3 hästar?
Ca augusti-maj, inte bete
Och hur är det smartast att dela upp det?
En...
Hästmänniskan
Hejsan!
Jag håller på att skriva av ett gamalt köpeavtal, men vill ha med att om hästen säljs ska man kontakta mej innan, hur formulerar...
Hästmänniskan
att det är dags för lagar om krav på hagar till stall i Sverige! (och överallt)
Blir så trött på dessa tusen ridskolor där hästarna står...
Hästmänniskan
Vad kan ett föl som är fött 03 vara värd ca.
Hon var med i RIKS-tingsryd
Hon fick 49 poäng på fölchampionatet.
Mamman har bra meriter ex...
Hästmänniskan
Ungefär hur mycket får man räkna med att betala för en fd. starthäst ??
Den utbildning han har som ridhäst är det jag som stått för, och...
Ekonomi & Juridik Ja jag förstår säljarna också, jag själv skulle nog tagit tillbaka men alla väljer själva. Jag hoppas bara att vi hittar en lösning nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.