Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag funderar på att överta "min häst" helt. Jag sköter honom 7 dagar/veckan, d.v.s. har honom på heltid, och betalar allt, så därför kan...
Hästmänniskan
Jag är lite orolig att mitt stall är för fuktigt. Det är nybyggt, i lecasten och jag vet inte riktigt om väggarna hunnit torka (byggdes...
Hästmänniskan
vad ska man ha för utbildning för att jobba som ridlärare på naturbruksgymnasium. Ska man gå hippologen då eller? om man också vill vara...
Hästmänniskan
Har en liten fundering hur man märker om det finns mögel i ett stall. Hjälper till & rider en häst i ett stall & när jag kommer därifån...
Hästmänniskan
Jag tänkte jag skulle lära mig massera i syfte att kunna massera min egen häst, dvs för "husbehov". Jag har kikat runt lite och hittat...
Hästmänniskan
...hur mycket lägger ni ut i månaden. Hö, kraft, stallplats, hovslagare osv. Det brukar ju skilja lite i pris när det gäller islandshäst...
Hästmänniskan
Jag undrar hur stora box en häst ska ha för jag vet en nordis som står i en miniliten box så han knappt kan vända sig å så lågt i tak så...
Hästmänniskan
Att hitta ett hästjobb för en 17-18-åring med lång hästerfarenhet, men ingen utbildning mer än grundskola för två stallplatser, logi och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.