Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Börjar bli en aning orolig angående komvux.
Får man gå där om man ska läsa upp betyg eller ska de ta bort den möjligheten? Har hört ett...
Hästmänniskan
Hej!
Undrar om det är någon här som är utbildad sjukgymnast inom veterinärmedicin, främst då hästar? Jag är nyfiken på hur vanligt det...
Hästmänniskan
Har länge funderat på att köpa en liten hästgård, kan faktiskt inte tänka mig att bo på något annat sätt. Så jag och sambon har betalat...
Hästmänniskan
Vi har inget riktigt bete (typ vall) på gården, men en äng på ca 1/2 ha som hästarna ska få gå på i sommar så länge det räcker. Kan jag...
Hästmänniskan
Någon som vet om det finns kurser där man får lära sig ALLT om hur man beräknar och varför mm?
Läser all litteratur jag kommer över ex...
Hästmänniskan
Har lite funderingar på det här med ridhusunderlag.... Vi har en lada som ska göras om till ett litet ridhus. På botten ligger det nu en...
Hästmänniskan
Vore intressant och veta hur mycket ni andra betalar i stallhyra och vad som ingår, samt vart i landet ni bor osv? :confused: Själv bor...
Foder & Strö Har tillslut lyckats få tag i bra foderhalm till ponnyn för att förlänga tuggtiden. Det är inte det lättaste här uppe, halmen är dubbelt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.