Rider 2ggr i veckan... 16 veckor går på ena stället för 1350:- 30 minuter och på andra stället (i finland) 16€ (160kr) för 60minuter intensiv ridning... det är rätt dyrt att rida, här uppe i Norr!=)

När jag red på ridskola kostade en lektion 145 kr, vi var 8 st max och red i en timme.
Men rider nu privat lektion i stället för 150 kr :D

ojojoj vad dyrt det är för er :)
på ridskolan där jag har lektioner (inte rider, utan håller) kostar det 75:- för en juniorlektion på 60 min. seniorpriset ligger 10-15 kr över där.

när jag själv tränar gör jag det privat 30 min för 150:- eller i grupp 1 timme för 100:-

hoppträningarna jag åker på ibland kostar 120:- för 1,5 timme...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
2 458
Senast: Shixle
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 149
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar