Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Läste en artikel om arbetsryttare (i galoppbranschen då) och att det arbetsryttare var eftertraktade just nu. Vart lite sugen :) Någon...
Hästmänniskan
Har nu äntligen kommit mig för att chipmärka min pålle och fått honom ID-kontrollerad. Tänkte att nu är det väl bara att ansöka om det...
Hästmänniskan
Vår långtur börjar närma sig.
Vi ska rida till Norge via vår gamla rallarled som jag berättat tidigare, alla är välkomna att följa med...
Hästmänniskan
Har precis fått uppdraget att skriva en dagordning till kvällens möte. Blev lite hastigt påtänkt mildt sagt. :crazy:
När jag gör något...
Hästmänniskan
Måste alla hästar ha hästpass?
Funderar om man måste skaffa det när man bara har hästar till skogsridning. Tävlar inte eller är ute på...
Hästmänniskan
På senaste tiden har det börjat försvinna saker från stallet och då främst ur sel-/sadelkammaren. :mad: Än så länge försvinner det bara...
Hästmänniskan
Jag är i akut behov av ett grönt kort men hittar inga kurser i närheten av mej......PÅ helgerna är jag i sthlm men under veckorna är jag...
Hästmänniskan
Om bonden är på kanten till konkurs och kron-kalle står vid dörrn och vill ha gården. Jag arrenderar en bit mark plus stallet, kan detta...
Hästmänniskan
Leker med tanken att starta eget så jag laddade hem en affärsplan att fylla i från Almi. Någon som har gjort något liknande som har lite...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.