Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte vart tråden ska vara men provar här...
Jag såg i dag att en av mina "skyddslingar" gått ur träning hos "min" tränare och är nu...
Hästmänniskan
Har skaffat konturdiagram etc till mina två hästar och allt är klart att skicka in. Har dock lite ont om pengar just nu. Finns det ett...
Hästmänniskan
Jag har börjat räkna på om vi kanske skulle ha råd att anställa en hästskötare på halvtid några veckor i sommar, då vi verkligen skulle...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.