Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan hmm, har bestämt mig för att imon erbjuda en tjej i ridklubben att om hon vill så får hon gärna hjälpa mej att sköta en av hästarna...
Svar
18
· Visningar
1 097
Senast: charmant
·
K
Hästmänniskan Vad har ni i ert stall? vi har: Ett ridhus som har måtten 60x40 m, med sittplatser på läktaren Tre utomhusbanor, varav en belyst...
Svar
8
· Visningar
1 252
Senast: Dragonfruit_
·
C
Hästmänniskan kan någon förklara hur det går till och så? jag förstår inte riktigt. jag skal inte försäkra någon häst men jag undrar bara hur det går...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: HEXE
·
Hästmänniskan Nu måste jag få veta,hur ligger det till med hästpassen egentligen?Kommer det att bli någon lag och vad kommer det att kosta att få ett...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Eftersom jag inte hittar utbildnings forumet,,, antigen är jag blind el så har de tagit bort det.. JAg undrar om det är någon här som...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: jari
·
Hästmänniskan Vill köpa en transport som är så lätt som möjligt, d.v.s som kan dras av en så liten bil som det bara går. Hästen som skall åka väger ca...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Lämnar iväg min valack i veckan på utbildning av en duktig tjej. Jag står för alla kostnader te.x stall o foder, hovis bla. Hon behöver...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Spirit
·
S
Hästmänniskan Någon som vet vilka momssatser som gäller för uthyrning av box, resp. hyra av hel anläggning ? Tacksam för svar av någon som verkligen...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Boj
·
Z
Hästmänniskan Nu har vi börjat planera sommarbetet för två av våra små hästar. Sommarbetet kommer att vara på ett plats, där det aldrig har varit...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Moniq
·
Y
Hästmänniskan när jag flyttade in i stallet där damen står nu så diskuterade jag och stallansvarig att det skulle byggas en sadelkammare och att jag...
Svar
5
· Visningar
1 047
G
Hästmänniskan Är det nån som har ett kontraktexempel på uthyrning av box eller som v :confused:et var det finns på internet att dra ut???
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Cado
·
Hästmänniskan Hej! Vi ska fixa till lite betesmark där Rallarrosorna tagit överhand. Hur får man bort dem på bästa sätt? Fick tipset att bränna...
Svar
7
· Visningar
4 757
Senast: Mynta2
·
S
Hästmänniskan Jag står i ett stall där en markägare har stängt av sin väg med en vägbom som han satt hänglås på, för att dom inte tycker om att ha...
Svar
9
· Visningar
5 471
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Finns det några tjejer här som är utbildade hovslagare? Killar är också välkomna att berätta om utbildningen, men jag vill gärna höra...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Dragonfruit_
·
Hästmänniskan Vid vilken ålder kan man teckna försäkring i Agria?
Svar
3
· Visningar
774
Senast: LaMaya
·
Hästmänniskan Hur är det att gå på skolan där egentligen? Hur är hästarna, lärarna, maten.. Ja allt! Antagligen kommer jag nog att välja och gå där...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: emmelina
·
Hästmänniskan *suck* Är i valet och kvalet om jag ska byta stallplats. Jag har haft mina hästar uppstallade på nuvarande stallet i drygt sex år...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Salandge
·
Hästmänniskan För fyra år sedan fick jag och gubben varsin andel i en ekonomisk förening av min dåvarande chef. Anledningen var att dom ville ha våra...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Mim
·
Hästmänniskan Vad less jag blir. Har en " granne", som uppenbart är hästhatare. För ca ett år sedan bad han mig att inte rida i skogen, för det blir...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 071
Senast: Niklasson
·
L
Hästmänniskan Hej! Vet någon var man kan få tag på bestämmelser ang bygg av uteboxar, storlek, takhöjd osv? MVH Lina
Svar
3
· Visningar
1 409
Senast: appislover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama