Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Min häst som är född 95 och är ett svenskt halvblod,
har ett vanligt registreringsbevis.
Där hans signalement är avritat och datum för...
Hästmänniskan
Jag har hört av flera styckna nu att det ska bli lag på att man måste ha BE-kort för att få köra hästtransport, jag trodde att det hade...
Hästmänniskan
Börjar bli litet matt. Ponnysarna hittade vi nästan på direkten när vi gav oss ut att leta de gångerna men den storhäst vi nu söker med...
Hästmänniskan
Lite nyfiken på att veta vad ni skulle betala för att få mockning utförd på vardagar i ett stall där in och utsläpp och alla fodringar...
Hästmänniskan
fick ett tips på jobbet att man kanske kan starta eget företag för att kunna dra av hästen. Jag har medryttare så med andra ord så hyr...
Hästmänniskan
Jag köper en 2-åring om några veckor av privatperson i Danmark via ett välrenommerat stuteri som är ombud då hästen är uppfödd där. Kan...
Hästmänniskan
Jag undrar hur det kan skilja så mycket i pris på hästpass i olika rasföreningar. Jag har själv en kbl.travare och får betala 875 kr för...
Hästmänniskan
Jag har fått erbjudandet att hyra hela mitt stall, då ägarna kommmer att bo utomlands i ett år. Dvs. jag skulle då betala en viss summa...
Hästmänniskan
Ni vet, Kickie som har haft Reykur på foder nu i en månad..
Han ska, som några kanske vet tillbaka till mig pga att han inte gick igenom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.