Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! Nu har jag äntligen fått operationstid till mitt knä. Mitt främre korsband är av och nu kommer dom "tillverka" ett nytt. Min doktor...
Hästmänniskan
Jag har ett nyblivet treårigt halvblod sto som jag själv fött upp.
Fick ett jobberbjudande för ca ett år sedan som jag inte kunde tacka...
Hästmänniskan
Verkar inte så många i min ålder (23) som har haft det, eller så många under 80 år i huvudtaget, men tänkte kolla här om det finns någon...
Ekonomi & Juridik
Har hittat en köpare på min häst, men vi har ej skrivit papper ännu. Sitter och pillar med kontraktet nu. Så här står det:
"Parterna är...
Hästmänniskan
Var inte säker på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här så hoppas jag någon ser och kanske kan hjälpa :)
Jag har fått hem en...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Ponnyn vi hade på foder var tvungen att hastigt tas bort på nyår. Hon fick nån form av hjärnblödning/stroke och var i princip...
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.