Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
339
Senast: jennan
·
L
Hästmänniskan Hej! Skall i det närmaste bygga paddock och letar efter någon som vet något om det finns material som kan användas som inte fryser. Är...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Waccardi
·
S
Hästmänniskan Finns det någon här som har tips eller eftarenhet av att göra om en maskinhall till ridhus? Maskinhallen har betonggolv, hur i attan...
Svar
1
· Visningar
2 799
Senast: psychogrrl
·
Hästmänniskan Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag har haft en elektriker ute och satt upp nya fina lysrör och ytterbelysning i mitt...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: citron
·
Å
Hästmänniskan Hej! Hur ligger det till med muntliga avtal egentligen? Jag hade ett muntligt avtal med en man jag skulle köpa hö av. Redan i våras...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: TomasN
·
S
Hästmänniskan Jag valde att inte gå gymnasiet. Nu hjälper jag till på en ridskola; sadla, tränsa, borsta 8-16 hästar två dagar i veckan, städa, sopa...
Svar
11
· Visningar
1 135
Hästmänniskan Hästverksam är en bred rubrik där många ämnen sammsas. Det är förmodligen i mångt och mycket en kunskapsbnk som kanske inte utnyttjas...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: zockan
·
Hästmänniskan står på en lösdrift där dom lovat flera muntliga löften som dom nekar till senare.. ska flytta så fort jag kan. idag hittade jag ett...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: norpan
·
C
Hästmänniskan Har ni oxå hört något om detta med nya regler fom 2005... Att om man har fler än 4st inhyrda hästar så måste man ansöka om att få...
Svar
11
· Visningar
1 351
Hästmänniskan Hej allihopa! Har ingen aning om denna tråd ska vara här... iaf, jag har funderat på att köpa en sådan hökorg av stål man har på...
Svar
2
· Visningar
1 593
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Ja, det var det jag undrade... Betongbilen kommer idag :bump:
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Pip
·
Hästmänniskan Vi fodrar våra hästar i deras vindskydd som ligger en bit från stallet. Det vore perfekt att ha en lampa där i nu när det är kolsvart...
Svar
16
· Visningar
1 418
Senast: Desert_Wind
·
Hästmänniskan :confused: Hur har ni skrivit era arrendeavtal? Vad ska man ha med? Jag har dragit ut ett på nätet men det kändes lite för...
Svar
2
· Visningar
1 453
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Har det som ett alnternativ om jag nu skaffar häst. Vad har ni för erfarenheter av uteboxar? Tycker ni det fungerar bra? Vilket strö...
Svar
17
· Visningar
1 857
Senast: Peep
·
Hästmänniskan Nu har jag äntligen fått upp en lampa på min ridbana en 250W kvicksilver lampa. Problemet är bara att den slocknar ibland och tänder sig...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Pocahontas
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja göra en foderhäck att ha utomhus att fodra hösilage i . Jag har inte råd att köpa något nytt. Det måste vara en som...
2
Svar
31
· Visningar
9 849
Senast: Chlo
·
T
Hästmänniskan Nån mer som fått en blankett från SCB där man ombeds uppge hur många hästar som finns uppstallade på fastigheten. Jag fick en igår och...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: millus
·
O
Hästmänniskan Jag och min sambo letar gård, vi har bla tittat på ett ställe som har en massa skog, 18ha. Undrar om det är någon som har skog som vet...
Svar
13
· Visningar
1 651
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Denna tråd hamnar nog helt fel, men jag har inte en aning om var jag skall lägga den. Hur många har/går på hästutbildning på SLU i...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: shady
·
V
Hästmänniskan Jag ska ev starta eget företag och undrar lite över fördelarna och nackdelarna med att registrera hästen i företaget. Vinner man på...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama