Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag undrar hur det är i era stall där hästägarna delar på foderveckorna. Om någon har fler hästar än en, tar den personen för så många...
Hästmänniskan
Finns det några lösningar på hur man rätt enkelt kan göra ett lite mindre provisoriskt vindskydd/lösdrift eller en box? Tänkte bara om...
Hästmänniskan
Tar studenten till sommaren och då funderar jag på att arbete som hästskötare. Är det stor chans att man får jobb även om man inte gått...
Hästmänniskan
Jag som har varit så glad och säker på att vi skulle bygga en gård på min farbrors mark fick igår veta att han ville ha upp emot 700 000...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.