Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag skall byta bil och kan välja mellan avtagbar dragkrok och fast dragkrok. Idag har jag avtagbar dragkrok men den sitter ALLTID på och...
Svar
15
· Visningar
3 252
E
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vad hästfolk har för bilar och drar sina transporter med? (Ni som har B-kort). Jag har en 745 turbo som får dra...
2
Svar
26
· Visningar
2 151
Senast: Jezzie
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Nihm
·
H
Hästmänniskan Jag är med i en IDEELL ridskoleförening. Vi MÅSTE bygga nytt stall. Det gamla från tidigt 1900-tal rasar sakta med säkert samman dag...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Husar
·
B
Hästmänniskan Ja, som typ "Djurens vänner", som räddar eller tar hand om hemlösa eller misskötta djur. Det händer ju rätt ofta att man hör om hästar...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Benzon_lover
·
Hästmänniskan Vår klubb äger hela den anläggningen där vi bedriver vår verksamhet. Hur går man tillväga om man vill göra om hela eller delar av...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Vill ha lite info om den, nån som gått eller går den eller bara har ovanligt mkt koll? =) Funderar på att söka, vill veterinär...
Svar
2
· Visningar
937
Hästmänniskan Hej Jag tror jag är lite halvkorkad ;) Försöker förstå mig på min försäkring när det gäller Agria.. Jag har hästen försäkrad med...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Fladde
·
L
Hästmänniskan Det är så här, jag håller på att bygga ett stall i min gamla ladugård. Dom som bodde här innan hade lagt ett ganska högt trägolv inne i...
Svar
9
· Visningar
2 216
Senast: EmblaAsk
·
D
Hästmänniskan Har ett begagnat hästsläp (enkelaxlat -99) där golvet måste bytas och ev. 2 nya däck sättas på, undrar nu om det är lönt eller om jag...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: Jarrah
·
C
Hästmänniskan Vad är bästa underlaget?Hur mkt brukar gå åt å vad brukar det kosta i veckan till tex 10-15 hästar?
Svar
11
· Visningar
2 963
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Någon som vet? Är det bara att gå till skattemyndigheten o ansöka om en? Jag har två olika hobbysysslor som jag skulle vilja ta...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: milly
·
J
Hästmänniskan måste new forestponnyer chipmärkas? vilka är det som ska chipmärkas? hur mkt kostar id-kontrollen för passet ungefär? tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
621
Senast: Mynta2
·
S
Hästmänniskan Nu när nye idrottsminister Ringholm lovat pengar till ridsporten hoppas jag han håller detta. Ridskolans ridhus håller bara inte...
Svar
1
· Visningar
1 114
Senast: bengall
·
Hästmänniskan ska flytta till eget stall och skulle behöva nånstans att lägga gödseln för vi har ingen gödselplatta. finns det företag som hyr ut...
Svar
14
· Visningar
5 068
Senast: Beppo
·
A
Hästmänniskan Jag blir stortokig snart. Min unghäst fick avlivas hastigt och tragiskt i höstas, så nu är min äldre dressyrherre ensam. Själv vill jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 031
Senast: asmodeus
·
E
Hästmänniskan Brukar ni ta betalt för att folk vill låna er transport bara för att provlasta, alltså inte köra hästen någonstans utan bara få den att...
Svar
18
· Visningar
1 277
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Nu är det så här: Min sambo har två bröder vars döttrar vill börja rida lektion för mig (nybörjare *pustar ut* :D) Eftersom att det...
Svar
13
· Visningar
1 273
Senast: Benzon_lover
·
Hästmänniskan Lite kryptisk rubrik kanske men vet inte riktigt hur man ska formulera det. Men jag bor ju hos mamma, som har gård som hon deklarerar...
Svar
9
· Visningar
2 663
Senast: Rapid
·
J
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tips på bra turridning som finns i västra götaland, gärna i närheten av Göteborg. Det ska funka för nybörjare att...
Svar
1
· Visningar
1 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka