Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur ser det perfekta stallet ut? Nu får ni vara lite realistiska, alla vill säkert ha massa ridhus och dittan och dattan..men skriv vad...
Svar
16
· Visningar
1 470
Senast: Mynta2
·
I
Hästmänniskan Idag när jag skulle boka det lokala ridhuset för vår westernklubbs vårtävling fick jag för det första kalla handen vad gällde bokning...
Svar
18
· Visningar
4 253
Senast: Derivata
·
B
Hästmänniskan Hej Jag undrar om någon kan hjälp mig snabbt och lätt jag behöver några namn på några preparat som kallas för doping om hästen blir...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Våran ridskola håller på att gå i botten. Det blir allt färre och färre lektionsryttare, stämningen blir sämre och sämre. Ekonomin är...
Svar
9
· Visningar
1 152
Senast: Lorelie
·
Hästmänniskan Hej. Är det någon här som vet på ett ungefär hur mycket det kostar att bygga ett halvstort ridhus och ett stall för 24 hästar? Utan...
Svar
12
· Visningar
1 383
Senast: Houdinie
·
Hästmänniskan Är det någon här som har köpt häst från Lettland? Alltså direkt från en uppfödare/hästhandlare i Lettland! Hur gick det till med...
Svar
4
· Visningar
3 213
Hästmänniskan Jag får för en mindre summa i månaden hyra stallet som hör till vårt hus, det är 3 boxar och en sadelkammare. Jag vill gärna ha...
2
Svar
24
· Visningar
2 319
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Finns det någon som har byggt ett ridhus hemma? Jag skulle vilja bygga ett ridhus. Jag har inga större pretantioner bara det är tak över...
Svar
9
· Visningar
1 832
Senast: Affa
·
Gnägg En bild säger mer än tusen ord
Svar
0
· Visningar
307
K
Hästmänniskan Hur lång brukar en uppsägningstid vara om man ska byta stall. Förstår att det kan variera mycket men vad är det normala?? Hur lång är...
2
Svar
24
· Visningar
2 042
Senast: prince77
·
Hästmänniskan Ansökningen till hovslagarskolan ska va inne senast 15 april, men jag förstår inte riktigt de här: Orter: Skara, Axevalla...
2
Svar
22
· Visningar
1 838
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Nå skal jeg sette opp 6 nye boxer og har nå sett på en del svenske hjemmesider for hva dere erbjuder. *Og dere har mye mer enn oss...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Haffe
·
F
Hästmänniskan Vad tycker ni om dol olika som finns och vad finns det för några kom gärna med deras adress med:) Jag vet Flyinge, strömsholm och...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Minelli
·
Gnägg Jag & LeRo på utevolten hemma, kurs juli 2004.
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Lorpan
·
Hästmänniskan Jag ska göra en tillfällig sommarhage, och tänkte använda stolpar som man kan flytta (förstärkt med trästolp i hörnen). Men vilka är...
Svar
12
· Visningar
1 840
Senast: Panni
·
H
Hästmänniskan Jag är med i en IDEELL ridskoleförening. Vi MÅSTE bygga nytt stall. Det gamla från tidigt 1900-tal rasar sakta med säkert samman dag...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Husar
·
C
Hästmänniskan vad betalart ni som har - en gammal häst(över 10 år) med försäkring + veterinärskostnad?? - ung häst(under 10) med försäkring +...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: lill_flesky
·
V
Hästmänniskan Så här i boksluts tider undrar jag vad omsättningen för ett företag/förening är. Är det totala intäkterna eller intäkter + utgifter...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Chlo
·
D
Hästmänniskan Har en Volvo som bara får dra 1440 kg men har tankar på att köpa ett släp som får dra 1500 kg (begagnat). Hur går det då till om jag...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Dextrosol
·
B
Hästmänniskan Hej jag undrar om det är ngn här som vet hur man skall gå till väga för att bli ridlärare...grå sista året på naturbruksgymnasie inr...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama