Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Detta håller mig vaken om nätterna. Min häst är inte van vid att åka transport, och blir skärrad av att åka ensam. Är det en annan häst...
Hästmänniskan
Hur mycket betalar ni för era hästar i månaden?
Jag är nyfiken eftersom jag håller på att spana lite smått på häster och upptäcker att...
Hästmänniskan
Är det möjligt, att efter årsmötet ta bort/byta ut ngn från Us styrelsen..?
Det är så att vi har en som inte är det minsta engagerad i...
Hästmänniskan
Min stallägare ska sälja tre av sina hästar i sommar och har erbjudit mej procent på försäljningen :eek:. När h*n frågade hur mycket jag...
Hästmänniskan
Det är såhär att jag känner en tjej som köpt häst för ca 2-3 år sedan. När hon besiktade så fann dom en lös benbit men den låg bra till...
Hästmänniskan
Är arbetslös för första gången...
Hitills har jag "bara" jobbat i travstall, men fick sluta pga för lite hästar. Nu känner jag att jag...
Hästmänniskan
Är på väg att sälja min häst och har en köpare som jag kommit överens med om att hon får ta hem hästen i 2 veckor och ha honom på prov...
Hästmänniskan
Jag har nu haft min foderhäst i snart 2 år och igår hörde ägaren av sig och ville sälja hästen eftersom vårat kontrakt gått ut. jag är...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.