Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Detta håller mig vaken om nätterna. Min häst är inte van vid att åka transport, och blir skärrad av att åka ensam. Är det en annan häst...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt men moderator får gärna flytta den om den ligger fel. Men vad betalar ni dels för att rida i ridhus...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 656
Senast: SaraMara
·
B
Hästmänniskan Ska låna ut min häst och undrar följande: Vad är det som står med i ett fodervärdskontrakt? Om man kommer och hälsar på och ser att...
Svar
5
· Visningar
3 694
Senast: roadkilled
·
Gnägg Ser helt oskyldig ut! \"-Jag har inte slabbat ner på golvet!!!\"
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Molekyl
·
N
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för era hästar i månaden? Jag är nyfiken eftersom jag håller på att spana lite smått på häster och upptäcker att...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 287
Senast: Rea
·
K
Hästmänniskan ..jag vill så gärna ha en paddock här hemma. så jag har klurat ut lite vart man skulle kunna ha den. vi har 4 hagar, eller 1 jätte...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: v_NiniZ_v
·
K
Hästmänniskan Jag köpte nyligen en NSV brukshäst. När vi skrev köpeavtalet var säljaren mkt noga med att skriva in vissa vilkor. Det var att hästen...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 524
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Är det möjligt, att efter årsmötet ta bort/byta ut ngn från Us styrelsen..? Det är så att vi har en som inte är det minsta engagerad i...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: Nelle
·
Hästmänniskan Min stallägare ska sälja tre av sina hästar i sommar och har erbjudit mej procent på försäljningen :eek:. När h*n frågade hur mycket jag...
Svar
5
· Visningar
1 570
Senast: Joyride
·
Hästmänniskan Jaha, då var det dags igen :mad: Sen lite drygt en månad sen började det försvinna saker från stallet (bla. täcken). Helt plötsligt...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 662
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Det är såhär att jag känner en tjej som köpt häst för ca 2-3 år sedan. När hon besiktade så fann dom en lös benbit men den låg bra till...
Svar
1
· Visningar
808
T
Hästmänniskan Vart vänder man sig med ett varmblod om man vill ha ett mätintyg för d-ponny. Något man behöver tänka på? Kostnader m.m. ? /texi
Svar
2
· Visningar
721
Senast: beauspirit
·
J
Hästmänniskan Är arbetslös för första gången... Hitills har jag "bara" jobbat i travstall, men fick sluta pga för lite hästar. Nu känner jag att jag...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Är på väg att sälja min häst och har en köpare som jag kommit överens med om att hon får ta hem hästen i 2 veckor och ha honom på prov...
Svar
9
· Visningar
1 943
Senast: favoritponny
·
K
Hästmänniskan Någon mer än jag som misstänker att det sitter en hel del ungar runt om i vårat avlånga land och lägger ut uppdiktade annonser på...
Svar
13
· Visningar
1 659
Senast: favoritponny
·
Hästmänniskan Hur pass giltigt är ett muntligt löfte när ena parten sedan pga något drar sig ur? Är det lika bindande som ett skriftligt? I detta...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: Favina
·
Hästmänniskan ja, alltså, om en bil står på en väg som inte är skyltad som kör/ridväg, men helt uppenbart används till det. ingen förare syns till...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: mizz
·
Hästmänniskan Jag ska snart köra upp för mitt BE kort. Har ni några tips på vad jag ska tänka på? Är det något speciellt som är viktigt att läsa på...
Svar
8
· Visningar
2 056
Senast: Darbhanga
·
T
Hästmänniskan Jag har nu haft min foderhäst i snart 2 år och igår hörde ägaren av sig och ville sälja hästen eftersom vårat kontrakt gått ut. jag är...
2
Svar
27
· Visningar
3 257
Senast: Grana
·
P
Hästmänniskan Hur går man till väga för att få hästpass till följande 2 hästar: Häst 1 Halvblod, f-98. När han var föl var det en "gubbe" ute som...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Havregryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix