Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Kan man inte sätta vatten på vitkalkade väggar? Hur rengör man dem då?
Svar
7
· Visningar
3 199
Senast: Moej
·
S
Hästmänniskan Tänkte bygga en ridpaddock till våren. Vill ha lite tips på vad man ska tänka på, vem man kan kontakta, vilket underlag m.m. Helst...
Svar
0
· Visningar
1 814
Senast: sante
·
C
Hästmänniskan Jag blir både ledsen och upprörd när jag läser annnonser på nordsvenskar som är till salu. Nordsvenskarna är i dagens läge få...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 247
Senast: FrittePower
·
F
Hästmänniskan Jag ska titta på stallplats i veckan, och jag undrar om det är något speciellt jag ska tänka på? :confused: Har aldrig tittat på...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: pinky
·
N
Hästmänniskan Har lite hästar men numera inget eget bete till sommaren (flyttat ifrån 30 tld gräshagar) vad kan man tänkas få betala för det ? Har...
Svar
10
· Visningar
4 939
Senast: Mynta2
·
L
Hästmänniskan Kom på en sak.. I sommras så på morgonen när jag skulle käka frukost och läser tidningen.. När jag kommer till mitten av tidingen, så...
Svar
14
· Visningar
1 875
Senast: Idasagare
·
Hästmänniskan vad gör ni vid första tillfället ni träffas? bara sköta om hästen, får h*n bara kolla på när du gör sysslorna och berättar om rutinerna...
2
Svar
30
· Visningar
2 124
Senast: moiran
·
Hästmänniskan Om ett år drygt, när terminen är slut (gäller att vara ute i god tid), tänkte jag åka till Frankrike tillsammans med hästen och jobba...
Svar
1
· Visningar
1 051
Senast: psychogrrl
·
L
Hästmänniskan Vad finns det för bra betalda jobb inom hästbranchen? Hur lång är vägen dit? (utbildning osv.) :bump:
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: svea
·
A
Hästmänniskan Kollade med Paddex vad det skulle kosta att göra en paddock med deras material. En paddock på 20*40 m kommer att kosta 40 000 kr + moms...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: hästig
·
Hästmänniskan Vi har tillgång till en jättefin sommarhage och mina hästar går ute från juni-september. Nu har vi, efter att själva ha bytt en del av...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Puppan
·
I
Hästmänniskan säljer alla ridsportbutiker avtal ? Vet ni nån butik i stockholm som säljer avtalen. I så fall kan ni väl skriva ett pm till mig
Svar
4
· Visningar
1 801
Senast: Isidor
·
F
Hästmänniskan Hur har du det med avlopp i dina boxar? Måste bygga fler boxar och ska nu bygga om ett kostall. Vi har bilat upp golvet och ska höja...
Svar
14
· Visningar
1 667
Senast: frolic
·
P
Hästmänniskan Jag och min familj ska hyra ut sommar bete nu i sommar, hur mycket är kravet att en häst ska ha ( i mark )?Nu tror jag inte att det blir...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: _Runaway_
·
Hästmänniskan Är det någon som använder sig av sån, alltså i ett stall med boxar? Pratade med en lantbrukare och han var förvånad över hur...
Svar
5
· Visningar
1 736
Senast: Majjijann
·
T
Hästmänniskan Är bara lite sugen på & få reda på vad det skulle kosta att ta sin häst på tillridning då den har vissa olater när man rider. Vad brukar...
Svar
18
· Visningar
2 861
Senast: HD
·
P
Hästmänniskan Hej alla! Jag har lite funderingar på försäkringar. Har haft tidigare ponnyer försäkrade hos Agria, maximal veterinärvård och maximal...
Svar
13
· Visningar
1 173
Senast: chrysler
·
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Momento
·
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Momento
·
S
Hästmänniskan Vet ej om den här tråden ligger rätt... En kamrat sålde en häst som efter tre månader blev halt. Köparen har tränat och tävlat hästen...
Svar
10
· Visningar
1 474
Senast: skrocken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix