Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
vad gör ni vid första tillfället ni träffas? bara sköta om hästen, får h*n bara kolla på när du gör sysslorna och berättar om rutinerna...
Hästmänniskan
Kollade med Paddex vad det skulle kosta att göra en paddock med deras material.
En paddock på 20*40 m kommer att kosta 40 000 kr + moms...
Hästmänniskan
Vi har tillgång till en jättefin sommarhage och mina hästar går ute från juni-september.
Nu har vi, efter att själva ha bytt en del av...
Hästmänniskan
Jag och min familj ska hyra ut sommar bete nu i sommar, hur mycket är kravet att en häst ska ha ( i mark )?Nu tror jag inte att det blir...
Hästmänniskan
Är bara lite sugen på & få reda på vad det skulle kosta att ta sin häst på tillridning då den har vissa olater när man rider. Vad brukar...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.