Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Undrar om det går att omregistrera ett hästsläp så att dess totalvikt blir mindre. Om det går undrar jag hur man i så fall går till väga...
Hästmänniskan
Jag och min sambo var ute och finåkte i dag. Vi har nu i ganska nära omgivning av där vi bor i dag hittat 3 stycken gårdar som är tomma...
Hästmänniskan
...för att få sitt lilla drömställe klassad som hästgård? Anledningen till min undran är att vi äntligen ska få köpa loss lite mark från...
Hästmänniskan
Om man har pållen uppstallad hos någon och denne har en försäkring för stallet (om man har sådan men det måste man väl?), vad ersätter...
Hästmänniskan
.... sadlar, träns, longeringsutrustning mm som de lämnar in i min sadelmakeriverkstad?
Vissa människor lämnar in saker för att aldrig...
Hästmänniskan
Jag har nydligen börjat praktiserat hos en god bekant till mig som startat en turistverksamhet. Hon vill egentligen anställa mig men vet...
Hästmänniskan
Om man har en sadel säg 1 år gammal och bommen går sönder och hittar inte kvittot. Måste man ha kvitto eller kan dom gå på sadel nr för...
Hästmänniskan
Det har brutit ut kvarka i vårt kollektivstall. Pga en slapp jourveterinär ("om man skulle ta prov på varenda häst med feber skulle man...
Hästmänniskan
Tog i December emot en vamblods valack som tillhör en jobbarkompis, skulle hjälpa henne att sälja den.
Ägarn skulle stå för foder, strö...
Hästmänniskan
Har precis köpt en ny häst. Dags att fixa hästpass till honom..problemet är bara att jag inte riktigt vet hur jag ska gå till väga.. Kan...
Hästmänniskan
Jag var ute på mitt gamla stall i förrgår, och när jag ändå var i farten passade jag på att kolla på deras nuvarande prislistor. När jag...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.