JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Tinen
Startdatum
Startdatum
24 Maj 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
161
Sawanha med bestämda steg på väg mot vattnet.
Gnägg
Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Anläggning
Hejsan!
om man vill ha gummimatta i spolspiltan, vilken typ ska man satsa på? så att vattnet sjunker undan lätt även om mattan täcker...
Hästmänniskan
hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
4
5
6
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det känns nästan osannolikt men numera är Platina fokuserad och med på noterna i princip hela passet. Rider visserligen inga långa pass...
Hedwig
5 minuter sedan
Svar: 1 092
Visningar: 86 629
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Dock lite märkligt uttalande om att ena sekunden är det för långt ifrån klassiskt och i nästa sekund kritik för att ryttarna plockade...
fio
8 minuter sedan
Svar: 439
Visningar: 21 616
Grenar