Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Säkert en helt självklar fråga men jag blir så frustrerad så jag måste ändå höra mig för.
Har haft hästen utlånad på foder och i avtalet...
Hästmänniskan
Är själv hästägare och nu är tiden mogen att låta tonårsdottern pröva att ha egen häst (d-ponny) som hon kan träna för tränare med etc...
Hästmänniskan
hej! har haft en häst på foder 1 år nu, kontraktet gick ut 30 april 2017, då jag kontaktade hästägaren några dagar innan och frågade om...
Hästmänniskan
Undrar om någon kan svara på hur mycket man måste kunna om ridteknik för att bli medryttare eller skötare..? Har hållit på med hästar i...
Hästmänniskan
Som rubriken lyder, hur gör ni som jobbar kontorstider med hovslagare och veterinärbesök? Jag har jobbat oregelbundna tider och pluggat...
Hästmänniskan Det är väl ett högt pris? De andra ponnys som ligger ute för samma är SM-ponnys. I alla säljgrupper jag är med i på fb går priskoderna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.