Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag vet inte om jag är överdrivet rädd för smittor och därför frågar jag här. Jag har eget stall med två egna och två inhyrda hästar och...
Hästmänniskan
Jag har haft min hopphäst i fyra år. Hon gillar att hoppa. Typ hela tiden. För sig själv i hagen. Hon gillar även slidestop och häftiga...
Hästmänniskan
Så här, jag ska i slutet av nästa månad hämta hem ett föl :love:!
Fölet finns drygt 60mil bort och jag har letat lite mellan dom olika...
Ekonomi & Juridik
Jag har en väninna som efter flera livskriser hamnat i en svår ekonomisk situation. Så pass att hon inte kunnat betala de två senaste...
Ekonomi & Juridik
Hej,
haft ett vikariat som nu är över utan förvarning och står utan nu utan inkomst och med häst att betala, hur har ni gjort då innan...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Står inför att eventuellt ta en häst på foder med möjlighet att köpa ut hästen under fodertiden.
Jag undrar om det finns något bra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.