Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har fått lite sms om att det tydligen ska vara hästtjuvar i farten i nv skåne.. Men bara via sms-och bloggväg, inte ett knyst om det i...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 459
Senast: Sammet
·
Anläggning Finns det ingen sorts ligghall som man slipper söka bygglov för? Jag skulle behöva en ligghall på 18 m2 eller mer.. Men det kostar...
2
Svar
27
· Visningar
8 768
Senast: Lydia
·
Ekonomi & Juridik Hej en liten fundering bara och kanske lite reflexioner från andra... Har en tid varit på jakt efter en begagnad sadel och själv...
2
Svar
22
· Visningar
3 169
Senast: Hæst
·
S
Hästmänniskan Hej, Jag och min vän har siktat in oss på att åka till Australien till hösten för att prova lyckan som cowboys/helpers! Vi har...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Tråden är precis vad den säger:D Jag har befunnit mig här i kina under en lång tid och senaste gången jag red var i sverige nångång i...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Popcorn
·
  • Låst
Hästmänniskan Fy fan säger jag bara, jag blir så upprörd när jag läser att ett 6 dagar gammal föl blivit ihjäl skuren och skuren i könsorganen till...
2
Svar
22
· Visningar
2 940
Senast: mysko
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om jag lägger denna rätt och vill ha snabbt svar, därför jag skapar ny tråd. Är det okej att rida på andras åkrar enligt...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
23 951
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Ja, precis som rubriken lyder: hurdan är er dröm- medryttare?Vad uppskattar ni mest?
Svar
14
· Visningar
2 030
Senast: Pillis_1983
·
Hästmänniskan Okej nu efter massa bråk och shit vet jag inte om jag orkar ha hästarna hemma längre.. bråket var om marken som jag och en till hyr av...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: Teilani
·
Ekonomi & Juridik Är det någon som har koll på vad det kostar för ridskolor att bli fodervärdar/hyra för ackordshästar (svenska varmblodiga ridhästar)?
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: Fredag
·
Ekonomi & Juridik Ska lämna ut min ponny på foder och funderar över hur jag ska anpassa fodervärdsavtalet på bästa sätt. Ponnyn har haft fång för ca 1 år...
Svar
0
· Visningar
1 042
Senast: Jannnna
·
Anläggning Någon här som är bra på ventilation?? Vi ska rusta upp vårat stall och behöver investera i ny ventilation då den som finns nu är mycket...
Svar
6
· Visningar
3 533
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Jag ska ha en foderhäst och kom då att tänka på försäkringen. Vems namn ska stå på den? Jag kommer att betala allt för hästen, alltså...
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: Nixehen
·
Anläggning Jag behöver hjälp... Vi ska bygga stall på vår nya gård, men jag vet inte hur man går till väga? Jag har skrivit ut ansökningspapperna...
Svar
8
· Visningar
2 022
Senast: Lydia
·
A
Anläggning Var vänder man sej för att få opartisk rådgivning inom häst? Ska bygga stall i en gammal ladugård och behöver råd. Någon som har...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: ranunkel
·
V
Hästmänniskan Skriver under anonymt nick. Då jag vet att vissa här lätt kan lista ut vem jag är så ber jag er att ha vänligheten att hålla detta för...
2
Svar
21
· Visningar
4 103
Ekonomi & Juridik För drygt 2 månader sen köpte jag en bättre begagnad sadel av en känd butik/sadelmakare. Nu har jag fått reda på att jag betalat ca...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 330
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan Hur hanterar ni det om det går dåligt när ni tävlar, och hur gör ni för att inte vara för rädda att komma sist? Jag ska tävla ganska...
2
Svar
33
· Visningar
4 160
Senast: shh
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnat rätt... Vi hade en ponny på prov här för ungefär ett och ett halvt år sedan ponnyn var tänkt som...
Svar
6
· Visningar
1 270
Hästmänniskan Min häst åkte igår till sin nya ägare, jag var även med och såg vart han skulle hamna och så. Men nu är det så här, att den tjejen som...
Svar
5
· Visningar
1 795
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp