Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
107
Senast: Black
·
Hästmänniskan Vet inte om jag postar tråden rätt, men bara att flytta på den annars. Varnar på engång för långt inlägg och hoppas någon orkar läsa...
2
Svar
37
· Visningar
7 139
Senast: Sannie
·
F
Ekonomi & Juridik Hej hästvänner! Jag hittade en häst förra hösten som jag blev fodervärd för, min allra första egna foderhäst. Tyvärr gjordes ingen...
Svar
9
· Visningar
2 100
Hästmänniskan Hej, undrar ifall det är någon här som har gått hästskötarkursen profil islandshäst på wången och kan berätta om hur det var att gå den...
Svar
8
· Visningar
1 746
Senast: Nicki92
·
Hästmänniskan Det jag funderar över är om det finns något 'hjälpmedel' till nedtramp i stigbygeln. Jag har alltid (sen jag började rida) haft ett...
Svar
8
· Visningar
1 605
Hästmänniskan Jag måste lägga ut en fråga här för jag var med om något som fick mig att fundera. Jag förstår inte det här. I söndags gick jag till...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 759
Hästmänniskan Anta att man är en hästsport intresserad person som bor på Island. Är gångarttävlingar det enda man är hänvisad till att syssla med om...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: Bluefish
·
V
Hästmänniskan Jag vet att det finns personer här på forumet som känner både mig och de aktuella personerna i det här fallet, så därför väljer jag att...
Svar
8
· Visningar
2 816
Senast: villvaraanonym
·
Hästmänniskan Äntligen kommer det stå BE på mitt körkort, gjorde godkänt prov igår! :banana: Har du BE, eller är du på väg att ta? Hur tyckte du...
2
Svar
24
· Visningar
2 197
Anläggning Jag vill ha uppvärmning i stallet, något som gör att temperaturen ligger över noll även då utetempraturen kryper ner runt -30 här i...
Svar
15
· Visningar
8 447
Senast: Lena_B
·
Anläggning Då vi måste bygga antingen garage eller nytt stall går tankarna kors och tvärs. Förra året bygde vi isolerat hönshus (9,5+4,5) och trots...
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Pratade med en bekant igår. De har en hund och en katt, bor i lägenhet, de har 4km så är de inne i centrum i "storstan". Själv bor jag...
Svar
18
· Visningar
2 759
Hästmänniskan Jo, hade min häst utlånad på foder när jag var gravid. I samband med detta försvann hästens ASVH-pass. Efter mycket letande beställde...
2
Svar
20
· Visningar
2 719
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan En kompis har sin häst till salu och i helgen var det en som var och kollade på den. De tyckte att hästen var klart intressant och ville...
2
Svar
21
· Visningar
4 168
Senast: Piraja
·
Gnägg Vår korsningsponny Sungria, kallad Baileys som vi köpte 2006 som treåring. Korsning nsv/fbl. Idag är hon utbildad upp till Msv i...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: scizofren
·
Ekonomi & Juridik Plötsligt slog det mig vi har ju för sjutton ingen halm i år och den nya kommer ju inte än på några månader, om det nu mot förmodan...
Svar
16
· Visningar
5 252
Senast: moon
·
Anläggning Hej! Vill ni hjälpa mig ta ett bra beslut över var jag ska sätta min lunchgrind? Här är bild på hagen BILD PDF Vindskyddet har de året...
Svar
3
· Visningar
1 837
Senast: Gelina
·
Ekonomi & Juridik hur kan man enklast bygga en ställning för att ställa en hösilagebal på...lite för att de små inte ska kunna stå och äta hela...
Svar
1
· Visningar
1 072
Gnägg På Paint championatet i Danmark 2012
Svar
0
· Visningar
105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp