Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Har dragit ikring med sånna tunnplåts skottkärror för länge nu. Det enda positiva med de är att de inte väger nått, annars så vet jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 055
Senast: Magnum
·
Ekonomi & Juridik Var och mätte mina ponnier i veckan och än igen förfasades jag över priset. 1.100:-/ponny (450:- till kliniken, 450:- till mätaren...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 285
Senast: Zamira
·
Gnägg Det är ett uttryck som man hör ibland, "man får den häst man behöver", och det tänkte jag att vi kan spåna lite kring. Du införskaffar...
2
Svar
33
· Visningar
3 351
Senast: Heulwen
·
Svar
0
· Visningar
253
Anläggning Ni som har topplagret på er ridbana ovanför marknivå eller att ni har lagt gruset/stenmjölet direkt på grässvålen - har ni ramat in...
Svar
12
· Visningar
7 312
Senast: tara
·
Anläggning Jag har mina hästar på lösdrift. På gården finns stall med tre boxar (och ingen direkt möjlighet att bygga fler). Stallet används...
Svar
10
· Visningar
1 542
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Berätta gärna om era erfarenheter kring detta om vad alla som inte är hästmänniskor anser om sånt som har med hästar att göra. Kan vara...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 552
Senast: Lavinia
·
Anläggning Det är så att jag, min sambo å vän ska hyra ett stall med 8 boxar varav vi själva har 3 hästar så de är 5 boxar kvar.. värmd...
2
Svar
39
· Visningar
3 706
Senast: Fille
·
Gnägg Blir det inget lotteri/ ingen lotterihäst på Göteborg Horse Show i år? Har jag missat varför? Någon som vet?
2
Svar
26
· Visningar
3 154
Senast: tolksele
·
Anläggning Vi ska låta uppföra en lösdrift på ca 50 kvm. Det ska gå avelsston och föl där. Vi är totalt ohändiga så vi måste ha en byggfirma som...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Tajger
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 010
Senast: athena
·
Anläggning Vad är ni villiga att betala i stallhyra, ( Box & endast höensilage ingå, ej spån) iaf ni måste göra all stalltjänst på egenhand, dvs...
2
Svar
36
· Visningar
2 894
Senast: LenaH
·
Ekonomi & Juridik Är intresserad av att importera min nästa häst och har fått prisuppgift från ett företag där priset var i euro + moms. Någon som vet hur...
Svar
16
· Visningar
1 114
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Läste i en annan tråd att passet skall fyllas i varje gång hästen id-kontrolleras. Gäller det även på tävlingar? Min häst får chipet...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 696
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan När ni gör saker, hur mycket litar ni på er magkänsla? Kom tänka på det igår. Vårt stall ska ta ut en tandläkare från trakten och...
2
Svar
22
· Visningar
2 015
Senast: tara
·
Svar
0
· Visningar
113
Gnägg Armani Honnoveranare/Oldenburgare 1999, 22 juli Säva ridcenter
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Wendy1000
·
Hästmänniskan Trots att jag har flera års erfarenheter så kommer det stunder där jag ifrågasätter och kritiserar mig själv, samt känner mig som en...
Svar
14
· Visningar
1 556
Gnägg Hej alla. Jag har vunnit två biljetter till Gbg horse show. Men det står inget om det är hel eller halv dag. Nån som vet hur man kan...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp